Linkovi
>SAMO ZA ODRASLE!!!<

>Fizioterapeuti... moj bivši razred... <

>Muče vas akne? Nikad više! Kliknite!<

>Moje website <

>Sretne ste ruke? besplatne nagradne igre, samo za vas!<

>Volite romantične priče??? Uđite u svijet virtualne romantike...<

>Apartments in Croatia...<

>Zanimljiv website! Vrijedi pogledati!<

>SAMO ZA ODRASLE!!!<




Skijanje destinacije



hm... samo za moju dušu...
"Evo zaklet ću se" by Bijelo Dugme...

Nosite ovu pjemu
Zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjenu
Samo za moje korake

Kada bi neko granu masline
Na jedna vrata odnio
Vrata što sam zauvijek
Davno, davno zatvorio

Evo zaklet ću se ja pred svima
Svim na svijetu i svime što imam
Da je nikad nisam htio, da je nisam volio
I da ne bolujem
Pred svima se zaklinjem
Al' pred Bogom ne smijem


Pjesma, uvijek miriše na uspomene
Recite joj tako ako pita za mene

Nosite ovu pjesmu zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjeno
Samo za moje korake


Nosite ovu pjemu
Zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjenu
Samo za moje korake

Kada bi neko granu masline
Na jedna vrata odnio
Vrata što sam zauvijek
Davno, davno zatvorio

Evo zaklet ću se ja pred svima
Svim na svijetu i svime što imam
Da je nikad nisam htio, da je nisam volio
I da ne bolujem
Pred svima se zaklinjem
Al' pred Bogom ne smijem


Pjesma, uvijek miriše na uspomene
Recite joj tako ako pita za mene

Nosite ovu pjesmu zadnji put
U jednu ulicu kraj rijeke
Zauvijek zabranjeno
Samo za moje korake

"Uzalud vam trud svirači" by Plavi Orkestar...

Sto put sam se evo zakleo
pred jutro te prevario
drugoj ja sam bagrem nosio,
tebe iznevjerio.

Stoput sam se evo zakleo
pa te prevario
sad bi dukate od jada
baš u blato bacio.

A za oblak mi se mjesec skrio
sakrio mi pute
uzalud vam trud svirači
za drugog su dunje žute.

A ja evo nekad sjetim se
što moj ćaća znao reći je
sve ti duše silne slavonske
uz pjesmu prebole, al' ne oproste.

Uz pjesmu mi se evo rodimo,
uz pjesmu umiremo,
Slavonijo ko' te nije volio
ne zna šta je izgubio.

A za oblak mi se mjesec skrio...

http://kuzma.blog.hrhttp://kuzma.blog.hrhttp://kuzma.blog.hrhttp://kuzma.blog.hrhttp://kuzma.blog.hr


četvrtak, 01.05.2008.

Jednoj...

Znas, ponekad se pitam
je li bas moralo
toliko dugo bez tebe
probaj zamisliti kako je tesko
voziti se nocu kroz pusti grad
u drustvu gospodje samoce

I zbog toga se nemoj dosadjivati
kad pretjerujem sa njeznostima
jer za tebe, ljubavi moja
njeznost je jedina istina
na licu ti vidim
da si u snovima sretna
a ja vise ni sam ne znam
ima li razloga spavati
jer suvise je lijepo uzivo vidjeti san
ljubav se zove imenom tvojim

Da, ti si ta samo meni potrebna
tvoje lice njezno je moja istina
tvoje tijelo osjecam
budi me tvoj dah, ja volim te
jer ova noc je iskrena poput nas

Samo ti sve tajne znas
o meni, moja ljubavi
sve ono sto sam ja
samo ti, ti jedina si sreca
mojoj istini, moja ljubavi

Nikad nisam kao tebe nikog volio
cak sam radi drugih zena sebe lagao
vjerovao nisam nikad da sreca postoji
tek sada vidim
sto je prava snaga ljubavi
sreco moja, hvala ti za sve

- 18:27 - Komentari (1) - Isprintaj -

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Zovem se Željko...
Zovu me Kuzma...
Rođen sam davne... 1986...
Hm...
Što još napisat o sebi?
A da... ICQ broj mi je 58190098...
pa ak me tko treba... nek se javi...

SLUČAJNI VIC:


VIC DANA: