Azra & Johnny Štulić

28.04.2006., petak

Strankinja s plavi eyes

Da li znades da te volim
Strankinjo sa plavi eyes
Na moru kada ljeto dode
Mi smo savrseni par.

Ja ljubim tvoj dolarski dzep
I tvoju njeznu put
Konvertibilna ti si
Ja grabim sve sto das.

Come on, come on
Strankinja sa plavi eyes
Come on, come on
Strankinja sa plavi eyes.

Zadovoljstvo sto ti pruzam ja
Nenaplativ ti je trud
Mjesec dana curo u godini
Ja radim kao lud.

Daj mi samo da predahnem
Pa cu opet biti kao nov
Nezasitna tvoja cud
Hoce samo jos pa jos.

Come on, come on
Strankinja sa plavi eyes
Come on, come on
Strankinja sa plavi eyes.
- 11:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o Azri i Johnnyu...
- pjesme
- članci i intervjui (pokušat ću staviti sve koje nađem)
- knjige (''Nemam više s kim ni protiv koga'')

Kurvini sinovi

Iza prozora nemirnog sna
Osjećam njihove sjene
Gledam kako kroz zidove plešu
Kurvini sinovi...

Zatvori gubicu nije vrijedna za narod
Istresi gorčinu do kraja
Na strateškim mjestima njihovi ljudi
Kurvini sinovi...

Lutke od krvi bez trunke ideje
Ubice na cesti
Loša noć, bježim iz grada
Oni dolaze
Kurvini sinovi...

Otišao sam daleko do krajnjih granica
More je uzimalo od neba
Na drugoj strani znaci oluje
Vidio sam kako plaze u tami
Hladna noć pred velike događaje
Ne želim više da se sjećam
Znali su gdje će me naći
Kurvini sinovi...



Linkovi