KURT LOVE COURTNEY

18.07.2008., petak

vrijeme događaja

sljedeća dva tjedna će biti baš ispunjena...i trebala bi biti vesela i zanimljiva...
bliži se westhercegovina fest,...festival amaterskih bendova...gdje ću nastupit sa svojim bendom BLIS...
...jedva čekam..tri dana zabave...ljudi sličnih pogleda na svijet...sličnih snova..ma bit će predobro...roštilj...piva...kampiranje...
a prije toga je veliki susret u zajednici...jedva čekam...veliki susreti su nešto posebno...
na tečaju sve standardno....netko odustane...netko dođe...
kako provodim dane...održim tečajeve...malo na komp...nešto sviram sebi iz gušta...odem na kavu sa prijateljem što mi svira bas gitaru u bendu...boro arapović...
navečer opet tečajevi,..sutra imam tečajeve...pa sekciju u klubu...pa navečer roštilj...
malo sam tužan i uplašen...bojim se budućnosti...moram razmišljat ..zima dolazi...bit će hladno u prostoru..uredit...trebat će para...a tko zna hoće mi ministar pustit u školu da vodim tečajeve...nemam pojma vidit ću...Bože pomozi........
a imam i druge dvojbe...puno dvojbi i onoga što me muči...ali bit će sve dobro...nisam gladan..žedan i zdrav sam Bogu hvala!!

- 22:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



BROJ POSJETA BLOGU OD 14,02,2007


Hit Counter



Cavaliers Tickets


MOJ EMAIL:
kurtandpetra@net.hr

MOJ MNS:
kurtandpetra@hotmail.com
i
kipo24@hotmail.com


SUPER STRANICA O KNJIZI BORE ČORBE!!

MOJ MYSPACE


my space od moje frendice jelene

i još neki myspace

MOJ BLOG KAKO DOBITI NA KLADIONICI!!!
MOJE SLIKE KAO LINKOVI
JA NA SLIKI-1
JA NA SLIKI-2
JA NA SLIKI-3
JA NA SLIKI-4
PETRA-1
PETRA-2
PETRA-3
PETRA-4
PETRA-5
PETRA-6
petra i njene dvije friende
petra i jedna frienda--ribica??
moj najdrug kiki-slika1
moj najdrug kiki-slika2
na grbu sa dvojicom drugova
igram šah-prije god dana
sa djecom sa šaha
likovna akademija
crkva
crkva
gimnazija
košarkaška dvorana:široki-crvena zvezda
križ na mostu
Image Hosted by ImageShack.us
SUPER BLOGOVI
PS:ako nekom smeta nek mi kaže i ja ću skinuti ga sa liste!!!
iva
stela
bikerica
shaman
rebeka
ziha
bezobrazna
brokeninside
do you know
xtina
posljednji plavi anđeo
punkerica
CimMma
bringyourownbombs
ja sam ja
štulićka
CONVERSE
girls rules
too damaged
better burn then fade away
kurt je živ
moja voljena seka Luca
ana nirvana
rafina-dedo
lady in black is my friend
super dizajni

SUPER PJESME!!!
SAPPY-NAJ PJESMA
S.L.T.S
HEART SHAPED BOX
IN BLOM
RAPE ME
LITHIUM
WHERE DID YOU SLEEP LAST NIGHT
POLLY
BLEW
ZADNJI KONCERT NIRVANE
LOVE BUZZ-KURT DOBIVA PO GLAVI
nada umire posljednja-skeč-

Image Hosted by ImageShack.us
pišemo o jednoj ljubavi koja će da preživi sve!!!
o rocku,životu,hipijima,
pravdi i nepravdi,
svemu što tišti ljude,
čega se boje,
čemu se nadaju,
zbog čega žive,
smisao i način života,
pogledi na svijet!!!
ali sve to kroz moje oči,
biti će egocentrično,ali nadam se i vjerujem,
da ću pronaći istomišljenike,
a biti će ovdje mojih tekstova,
pjesama,razmišljanja o svemu i svačemu,
a i slika mojih i petrinih
ako mi bog dadne pametismijehsmijehsmijeh


Image Hosted by ImageShack.us
EVO OVAKO,ZOVEM SE SILVIJE KUTLE,NEKI ME ZOVU SILVO,NEKI SIKA,A NEKO KURT.
RODIO SAM SE U MOSTARU 15,VELJAČE.1983GOD.
IMAM SMEĐE OČI,DUGU PLAVO OPITURANU KOSU,180CM I NEDOVOLJNO KILOGRAMA!
ZAVRŠIO SAM OPĆU GIMNAZIJU U ŠIROKOM BRIJEGU I RAZREDNU NASTAVU U MOSTARU!
ŽIVIM U ŠIROKOM BRIJEGU ODUVIJEK,
,IGRAM ŠAH ZA LOKALNI KLUB,,NISAM DOBAR ,,ALI SU OSTALI LOŠI,,PA ETO TAKO ODEM SA KLUBOM NA NEKA NATJECANJA,,U NEKA MJESTA KAO ŠTO JE NEUM,,GDJE SAM UPOZNAO PETRU!!
VOLIM VOZITI MOTORE,BICIKLE,PITI PIVE,PUNO PIVE, A NAJVIŠE VOLIM SVIRATI GITARU I PJEVATI!!!! IMAO SAM I NEKI BEND-katarzu,NEKE NASTUPE PRED MANJOM I VEĆOM PUBLIKOM DO 3000 LJUDI! ALI SMO SE RASPALI(ja sam otišao od njih ljut i gnjevan bez razloga,jer trebao sam shvatiti da oni imaju različite poglede što znači bend,i to je to) I ONI SE SADA ZOVU MAY DAY(sviraju jednu moju stvar-JONIJA,ali nisam siguran da će više!a i svejedno ako ja nađem bend,ja ću ga svirati,jer ok mi je pjesma,nije nešto da je sad za gramya,ali je moja i volim je!!) OSTAO SAM DOBAR SA NJIMA JER SAM SHVATIO DA SAM LOŠE PJEVAO ZA NJIH(ispadam iz intonacije i volim samo nirvanu i znam samo dobro otpjevat svoje pjesme koje ja napišem,jer te mi leže i znam što tražim,ali njima nije to bilo dovoljno i totalno ih shvaćam!!!),IAKO JA MISLIM DA SAM OK,ALI SAM TAKAV ČOVJEK DA MI JE RAD I KVALITETA NA DRUGOM MJESTU A NA PRVOM PIJANČENJE I ZABAVA,A ZNAM DA NEMA NI PIJANČENJA NI ZABAVE BEZ RADA,BEZ KVALITETE!!!ALI IMAM NEKE LJUDE UPLANU!!INAČE DANE PROVODIM TAKO DA SPAVAM DO PODNE I DUŽE,,POPIJEM KAVU,,I ONDA NEGDJE ŠETAM,BUDEM SA DRUŠTVOM,,ILI DRIJEMAM CIJELI DAN!!!
bangyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes
MA INAČE SAM ZADOVOLJAN,,ALI IMAM PROBLEMA ZBOG KOSE I BRADE,,JER SVI HOĆE DA SE ŠIŠAM,,DA MOGU RADITI NORMALAN POSAO,,TOČNIJE STARCI,,ALI JA SE NEDAM,,OK JE OVAKO,,ČEKAM DA USPIJEM KAO GLAZBENIK,,DA BUDEM GLAZBENA ZVIJEZDA,MISLIM
DA IMAM POTENCIJALA,JER SAM DRUKČIJI,
Image Hosted by ImageShack.us
A OVAKO,,DOBAR JE ŽIVOT,,ALI MI FALI MOJA PETRA!!!!!!
A PETRA VAM JE IZ KOPRIVNICE,,ROĐENA JE 05,LIPNJA,1990.IMA TAMNOSMEĐU KOSU I OČI,SUPER TIJELO I PRESLATKU GLAVU!!
ŽEŠĆE JE LUDA,PRAVA ROKERICA,ZANIMLJIVA I ISKRENA!!!
SA NJOM BI MOGLI PROVESTI DANE I DANE U DRUŠTVU I SAMO BI UŽIVALI!!!! JA UVJEK KAŽEM BLAGO ONOM TKO SE DO NJE BUDE BUDIO DO KRAJA ŽIVOTA!!!!
ONA JE MOJA JEDINA LJUBAV!! I JAKO JE VOLIM,,


4EVER AND EVER

ALI NEMOJTE DA VAS ZAVARA OVAJ LJEPI OPIS,,JER VAM ONA JAKO SMRDIIIII,,FUJ FUJ FUJsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes
Image Hosted by ImageShack.us
KIKI
Da mi ne bi zamjerio,napisat ću nešto o njemu
zove se Kristian Šantić-Kiki
Kiki je moj susjed,najbolji drug od djetinstva,rodjen je 31,siječnja,1984god,
ima dugu smeđu kosu,visok 190,dobričina i roker
od djetinstva smo skupa,kao brat mi je,ma glupo je govoriti što smo sve prošli skupa,
izlazili,družili se,on mi je posudio moju prvu gitaru pa mogu njega kriviti
što loše sviramyesyesyesyesyeswinkwinkwink
on je sada u zagrebu i radi za t-mobile,u službi za korisnike i gore studira informatiku,
upoznao je super curu Žanu,sa njom je gore,a što da vam kažem o njemu,to je kruh od čovjeka,uvjek bi vam pomogao,izašao u susret,miislim da se on stvarno drži one

RESPECT TO ALL!!!!
jako mi nedostaje i ja sam se skompao sa drugim likovima,ali nikad neće biti kao sa kikijem,
,jer ipak sa njim sa od djetinstva i znam da me ne bi nikad zajebao,
a ostalim svima,ipak ne smijem
i ne mogu vjerovati!!
pa eto brate--VELIKI POZDRAV!!!

OVO JE KIKIImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
moja naj frienda,moj drug je iva sopta,
ona studira u splitu arhihtekturu!i
ona je isto iz širokog brijega,ona je rijetka od onih koji me kuže,
kod nje mi se sviđa što je uvjek iskrena i jako je osjećajna za razliku od nekih hladnih,
pokvarenih,
koristoljubljivih ljudi!!
jako je lijepa i pametna i slatka!!!
vjerujem da će naći svoje mjesto pod suncem,
jako je volim i nadam se da se neće nikad promjeniti,da ćemo uvjek biti drugovi!!!
veliki pozdrav legendo!!!

volio bi da svi ljudi na svijetu imaju druga kao što je iva!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
LJUDI ČUVAJTE GLAVEyesyesyes
BILE GUZICE VELIKE IL MALEheadbangheadbang
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
PUŠITE TRAVU A NE LOVAČE PRIČE
OD ŠONJE ŠTO POD STAKLENIM ZVONOM DIŠE

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
MALO AZRE,GUNSA I DOORSA
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
MALO SVEGA
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us target=_blank>Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
OBOŽAVAM MAČKE!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-GLUPOSTI-
Image Hosted by ImageShack.us target=_blank>
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi