PTICA U ZRAKU

Klico budućnosti
Svjedoči mojoj krijeposti
Skriven u dnu prisilno sanjam krikove
Uz izbjeglice svijeta, svi smo tu, čekamo

Očima mogu progutati kontinent od papira
Bez da lažem
Bez da riječ trepnem
Samo gutam, oči su mi olovne, teške i zgodne

Danas je nebo bilo prekrasno
Iz njega su curile pahulje
Bijele i očajne kao ratovi
Kao obični nijemci koji nijemo leže
Na mirogoju
Na kamenu - stiroporu

U rukama nosim čađu
Ruke ZA stoj na rukama

STOJ ili PUCAM
pusu U tebe
Čovječe

Nestabilno se unosim u posao
nakon mira i tišina boli glasnije
u gužvu kad se opet zavučem
jaučem da me nitko ne čuje
ja sam rob sebe sama
pokorni gazda sluge svoga
tko ne razumije
prvi nek' baci kamen
za njim će se kotrljati naše oči
i sve naše želje u bezdan
jer ništa nema osim sada
tresi me da ne poludim
jer se moram predati
prije ili kasnije
pasti kao pokošena životom
tresi me da ne poludim
kad me ne bude da ti kažem
sve ove riječi
iz mrtvih usta
život sišu anđeli
tresi me da ne poludim
noćas je netko bacio pticu u zrak
leti
leti
nemoj da te žice pletu
nemoj da ti odvrate pozornost
signali i sateliti
nemoj da te plaše
noćni frižideri
i višak kula da ti bode oči
otplovit će svi naši brodovi
u daleke luke
u kojima divovski metalni mornari
peru masne ruke
od nas
od života

05.01.2011....22:16 :: komentari (2) :: print :: permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.