ČUO SAM GA KAKO GOVORI

Ja nemam ništa s tim
ta slatka sol
što kola poljima
i suze, oko, nos i sve to
i kriška ljubavi
– reče boG

nemam ništa s tim – čuo sam ga, kako ponavlja:
nemam ništa s tim
cikla je crvena
nebo je zeleno
i sve je točno
– reče bOg umorno

a ti cmizdriš jer nemaš cipele
i gladno si biće, gladno života
(kaj ja znam; u kostima ti klija rak npr.)
u vrtu crvi rovare gnjilo lišće
i sve tako (uputa za režisera), gradi se atmosfera
smisla

a ja ti cmizdrim uz rame

nebo je žuto
cikla je plava
Bog je = riječ što cmizdri kad omane
i kaje se
o nadam se da se kaje
to stvorenje gladno ljubavi
sperme i krvi

Lice mu je sivo – ne znam kako


08.10.2010....01:04 :: komentari (0) :: print :: permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.