MA NASLOV MOJ KURAC

My love is dark
cose i never dubt in you
my love is sky
&
all staras dropz into mine

Hladno je, ljeto mi striže lice, čarape čuvam na nogama, noge čuvam u kukovima. I tako, kuk po kuk... otvaram konzervu plave ribe zubima i dozivam tuljane, halo tko je? Halo tko je - tuljan veli, modro mu oko, ja mu odgovaram Filip je, filip fuchs i njegovo voštano lice. Tuljan je, veli on, tuljan je, veli on, halo je, halo je, veli on, ja ga slušam dok trulo korijenje bosiljka s balkona doziva pomoć. Hladno je veli bilje, mrtvo je u zemlji i nemam razloge. Ljeto je, kažem ja i tuljanu i bosiljku, govorim preko ramena, ljeto je i hladno je pička mu materina, kažem ja njima. Da savladam vulgarnost koja sikće iz mene kroz obrve, palim duhan i dim mu rasipam sobom kao tamjan da otjeram demone i psine. Da otjeram tako.

Još jedna riječ: rat, ovaj rat što stiže, i ono stanje poslije, poslijeratno stanje i sve vrije.

HURA

25.06.2010....03:48 :: komentari (1) :: print :: permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.