VARI MI MOZAK

Noć vari mozgove. Na stotine iščašenih mladih glava bleji i krekeće mi pod prozorom. Oni imaju svoje planove, a planovi su da se krše – pa se i krše. Ja sam Filip, u crijevima nosim današnju istinu, a ovo je moj blog – oh kakva riječ – blog!

Blog-oblog.

Obložio sam glavu trulim lišćem jeseni ~ ~ koja tek mora stići. U suštini sam zrela kruška, iako slatka (sladak), izvana sam neugledan(a), takav sam!

Nemam mnogo poruka za svijet, stoga šutim i divim se nebu sa svim svojim ukrasima. Na pr. ptice ukrasnice – ? – jebemtiboga kakav kič!?! Nepotrebna suvišnost plavom nebu, očiti preživjeli ostatak ere dinosaurusa i inih psina. Te pernate, jajolike ptičurine, sve samo ne tople. Rekli bi odvažniji kako je upravo to dokaz da Bog ne postoji, jer On veliki svevišnji i nemogući ima drugačije navade. To je za mene ipak suviše odvažno. Ja – Filip uzoriti Fuchs – prema Bogu gajim strahopoštovanje jer igram na sigurne kombinacije; takav sam i u kladionici, koju pohodim svakodnevno (hvalabogu).

Vi truli konzumenti blogonožja zasigurno želite saznati koju izopačenu istinu o meni, oh koliko ste samo pokvareno radoznali, zasigurno obilazite blogovlje u potrazi za kakvom senzacijom izrečenom u afektu posrnulog subjektiviteta, i naravno, takve labave iskre iskrenosti redovito i pronalazite jer je svijet prepun promašaja i pripadajućih ispovijedi. Ali ja ću vam dati nešto bolje – mnogo bolje – dat ću vam goli kurac. Da, goli drveni kurac zabit ću vam u oči, i bit ćete slobodni i slijepi. Tek tada moći ćete život uhvatiti za gušu i jasno poručiti: jebi si nebeske živopisne svodove, jebi si šarene duge, ja sam mrtav od tebe – oh ti prokleti živote. Naravno, zvučat ćete krajnje patetično, točnije, zvučat ćete kao zadnji razmaženi euro-američki idioti iz 20. stoljeća. Ali baš vas briga. Filip vam je poklonio sedam sekundi čiste slobode, a vi ćete mu biti zahvalni.

Ali, večeras nemam vremena za vas i vašu trulež, zato navratite koji drugi put i možda vam se takva nesretna sreća i posreći. Jer ja sam velikodušan i želim vam pomoći, ali ne noćas – noćas želim samo tvrdi čaj od sljeza... Bok (i japanci).

19.09.2009....22:17 :: komentari (7) :: print :: permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.