pastoralni kupus

nakon svih ovih dana : ajm bek

Dugo me nije bilo. Znam. Od kada sam prestala učiti puno manju dangubim na netu. I dangubim na nekim drugim stvarima.

Nego, svih ovih dana užasno me muči jedna stvar. Zašto, poblogu, već čitavih deset, ako ne i više dana sve bložje novine pišu o vezi one male iz one tinejđerske serije i bivšeg muža od Nicole Kidman? Jel se stvarno vole ili ne? Jel prevelika razlika u godinama ili nije? Jel on nju prati na svakom koraku ili ona njega? Što o tome kažu njihovi prijatelji, roditelji, susjedi, kućni ljubimci? Molim vas, koga je to poblogu briga? Koga, koga??

Sljedeća stvar koje me proždire posljednjih dana jest sljedeća :
1.7. Blues brothers na Šalati; 5.7. White stripes negdi u Zg-u; 9.7. open air ispred bagalua, bugalua ili kako se već to izgovara/piše; Oasis izdali novi album, white stripes izdali novi album. Daklem, da bih namirila svoje glazbene prohtjeve treba mi cca 800 kuna (dobro, Najdraži je nekim tajnim vezama nabavio album od stripesa pa mi treba 'samo' 650 kuna). I na kraju će se sve svesti samo na Blues brotherse i sprženi album od stripesa. No nije nit to tako loše, ne? :(

U Zagorju smo uspjeli dijelom konstituirati novu-staru vlast/upravu iako je bilo svojskih pokušaja podmićivanja, šopinga i ostalih postizbornih čuda. Doduše nemamo najsretnije rješenje (koje mi se zapravo gadi iz razno raznih razloga, ponajviše zbog ucjena seljaka i penzića), ali opcija s hadezejovim kandidatom za župana je bila prestrašna. Ove dve (županica + predjednica skupštine u 2+2 kombinaciji) me barem nije sram (većinu vremena ;) i prilično sam sigurna da im niti jedna županijska lipa ne bude završila u džepu te naravno s njima će biti puno lakše isfurati neke projekte (vidi ovdje). Ali hadezej se i dalje prijeti pa ćemo točan rasplet situacije znati sljedeći četvrtak. Ovi izbori su defintivno pokazali potrebu za promjenom izbornog zakona i to u svrhu raščišćavanja političke scene jer s ovih milijon strančica preko kojih se kojekakvi ljudi ubacuju u lokana samoupravna tijela i koji se onda prosituiraju na najnemogućije načine je prestrašno. Ljudi su očito jako pokvarljiva roba i nužno je potreban sustav koji će tu pokvarljivost svesti na najmanju moguću mjeru.

Prognostičari su za danas obećali lijepo vrijeme i imamo u planu prošireno-obiteljski roštilj. Bolje im je da budu u pravu...

18.06.2005. u 12:07 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

bložje novice z zagorja

SURADNJA ŠEST HRVATSKIH ŽUPANIJA I ŠTAJERSKE - Županica Krapinsko-zagorske županije Vlasta Hubicki, Ivica Cerovečki, predsjednik Županijske gospodarske komore i Dragutin Ranogajec, predsjednik Obrtničke komore sudjelovat će sutra u Koprivnici u radu okruglog stola na temu Novi poticaji u gospodarskoj suradnji 6 županija sjeverozapadne Hrvatske i pokrajine Štajerske. Cilj skupa je jačanje i produbljivanje gospodarskih veza utemeljenih potpisanim Sporazumom o gospodarskoj suradnji i pismima namjere između austrijske pokrajine Štajerske i županija sjeverozapadne Hrvatske koje su time iskazale spremnost usmjerivanja svog gospodarskog razvoja suradnji sa gospodarstvom Štajerske. Sporazum o gospodarskoj suradnji potpisan je sa Krapinsko-zagorskom županijom, Koprivničko-križevačkom, Varaždinskom, Međimurskom, Bjelovarsko-bilogoskom i Virovitičko-podravskom županijom.

blogomotivator

"Ali mogao sam isto tako stajati usred polja kupusa i samom sebi recitirati pastoralnu poeziju"
H. Murakami, Moj slatki Sputnik


"...sve što mogu povjeriti nesavršenu mediju pisanja jesu nesavršena sjećanja i nesavršene misli."
H. Murakami, Norveška šuma


"-Katkad se osjećam tako - ne znam - usamljeno. Onako bespomoćno kad ti izmaknu ispod nogu sve na što si navikao. Kao da više nema sile teže i plutam dalekim svemirom. I pojma nemam kamo idem.
-Kao mali izgubljeni Sputnik?
-Tako nekako."
H. Murakami, Moj slatki Sputnik


"Ja živim vu malome selu,
gdi asfalta taki još nebu,
gdi plodne su njive i zelene šume,
a krava se pase po bregu"
Zadruga


"ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku
starim parobrodom koji vozi sol
i da nosim jednu davnu, nikad prežaljenu Ijubav,
tanku, dugačku cigaru, par mamuza od zlata,
da sam Šejn...
život uz granicu je opasan i tvrd
jer moje ime ovdje od sad znači pravda,
ja čujem priču kako za mnom sada jaše smrt,
dok jašem crven pored vatri na rubu grada,
to je Šejn...
ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku
starim parobrodom koji vozi skitnice na zapad
i da nosim jednu davnu,
nikad prežaljenu ljubav,
tanku dugačku cigaru, par mamuza od zlata,
da sam Šejn...
dok živim život koji nisam birao sam
o suhom vjetru s juga moja duša sanja,
ja čujem ukus stada, vidim u daljini grad,
a tanka slika jave postaje sve tanja."
Haustor


"Više nije dovoljno samo misliti ili misliti na nove načine. Neophodno je neprestano promišljati i razmišljajući odbacivati stare misli. Kreativna destrukcija nikada ne prestaje"
A. Bard & J. Soderqvist, Netokracija

kutak za bložji trenutak

nemoj švrljati po netu nego piši diplomski, tuko!!
***
Hitna akcija: usmjeravanje pozitivnih misli na KB Dubrava!!:nije uspjelo, ali ipak hvala!
***
Sretan mi 25. rođendan!

baci bložje oko

veliki brat i drugovi
Blog.hr
Blog forum

blogoslovljena čitaonica
ptica trkachica
knjiški moljac
electro geisha
zrinsko pismo
unspeakable
kulerica
megi
Jesus Quintana
Lucy Fair
komfort u zvuku
jazzie
Action G.
Ja u ljubav vjerujem

traži, traži...
gugl
enciklopedija

youth info
zagorska napredna omladina
hrvatska napredna omladina
stipendije

najbolji cover band u svemiru
za potokom

došao je taj dan...
moj posao
hrvatski zavod za zapošljavanje
posao.hr
narodne novine

vrlo dobri portali
index
zbrda'zdola
kupus.net
lupiga
101

lokalne stranice
novice
Zagorje
Zabok
Pregrada
Županija

malo indoktrinacije
veliki politikusi
mali politikusi


*mail & msn*