petak, 24.02.2012.

Alphons Mucha : Četiri godišnja doba

Dugo sam čekala da ovo dođe na red,i evo konačno.Jako sam zadovoljna kako izgleda.Opis...ma nema se tu što puno opisivati ; rižin papir.slikarsko platno,cracle pasta i bitumen . Stvarno sam uživala dok sam ovo radila. Pozdrav do idučeg uratka.

- 06:27 -

Komentari (1) - Isprintaj - #



JESEN

- 06:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #



LJETO

- 06:24 -

Komentari (0) - Isprintaj - #



PROLJEĆE

- 06:22 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Alphons Mucha : Četiri godišnja doba



ZIMA

- 06:17 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.02.2012.

Camea

- 19:00 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Camea



- 18:55 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Camea




moje najdraže Camee

- 18:50 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

... ne težite savršenstvu, jer nitko nije savršen; potreba da budemo savršeni samo nam je ogroman teret.