utorak, 31.01.2012.

Kamea




Obožavam Kamee.Evo jednog mog medaljona ,ali radim si još jedan........,nikada dosta!

- 18:12 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.01.2012.

Danjašna anđeoska poruka



Što je ljepše od bića na čijem se licu duša smije? Osmijeh je najljepši poklon,besplatan, a dragocjen. Katkad zaboravljamo koliko je ljekovit. Osmijehom otvaramo zaključana vrata, pomičemo stijene,rješavamo situacije koje nam se čine nepremostivim. Pustimo anđele da nas škakljaju ,predajmo im brige,a oni će nama osmjehe.

- 07:15 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 21.01.2012.

- 07:33 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

Jutarnja kava s prijateljima

Prijatelji moji evo kavica!

- 07:31 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 20.01.2012.

Čekanje



Ne čekajte vođe; učinite to sami, čovjek,čovjek

- 18:36 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Kovčežić sa akrilnim bojama







Moj uređeni kovčežić sa akrilnim bojama.Kada ga otvorim milina ga je pogledati koliko raznih nijansi boja ima u njemu.

- 18:31 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Blagdanski izlog






Znam da su blagdani davno prošli,ali mene još drži ........

Ovako sam osmislila izlog radnje moje kćerke.Meni je bio lijep, a i njoj, jer kako bi me učinila žalosnom da je drugačije.

- 18:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 18.01.2012.

Fokus



Katkad se nađemo u hodniku s mnogo otvorenih vrata.Što sad? Ostanemo li razapeti na sto strana, poželimo li ući na sva vrata,nećemo imati ništa. Anđeli nas potiću da se usredotočimo na ono što nas najviše veseli i ispunjava. Prepoznajemo njhove "slučajne" poruke koje dobivamo tjekom dana, natpisi na plakatu, riječi prijatelja, glas na radiju...
Negdje među njima je i naš odgovor.


- 07:33 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.01.2012.

Izdvojeni kutak ogledala.....

- 06:16 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

Ogledalo - moj najnoviji vikend uradak



Ovo je trebalo biti jako romantično ukrašeno.Zašto? Kada se pogledam u njemu da mi dan bude podnošljiviji. Kako se vama čini?

- 06:10 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 13.01.2012.

Recept za sreću

Dobila sam recept za sreću i vama ga preporućujem.Ja sam ga isprobala.

2 šalice strpljenja

1 srce puno ljubavi

2 šake velikodušnosti

malo više osmjeha

1 glava puna razumijevanja

poprskati obilato ljubaznošću i puno vjere

Dobro promiješati.

Rasporediti ravnomjerno po svom životu.

Poslužiti svakoga koga sretneš!

href="http://kunstfreund.blog.hr/slike/originals/3756_dream_world_.jpg" target="_blank">



- 19:56 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 10.01.2012.

Vinjeta






Vinjeta napravljena na isti način ka i prethodna.

- 07:48 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Vinjeta



Salvetna tehnika: motiv salvete. Carl Larsson - Blumenfenster na slikarskom platnu.Rama je napravljena

akrilnom bojom,nakon sušenja nanijela sam step 1universale crackle,opet se sušilo najmanje jedan sat.Na

to sam nanijela step 2, crnu cracle pastu . Odmah sam sušila fenom da bi se pojavile pukotine. Kada je

bilo sve suho ramu sam obojala brončanom akrilnom bojom.Sve se moralo dobro osušiti, i tada sam

lakirala lakom za salvete čitavu vinjetu. Bila sam jako zadovoljna i često bacim pogled na nju na svom

zidu gdje ima počasno mjesto.

- 07:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.01.2012.





- stakleni pladnjevi za kolače: motiv salvete na dnu ali s obrnute strane, akrilna boja i lakiranje, naravno.

- 09:53 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Jutarnja kavica



Pozivam vas na jutarnju kavicu.Nekoliko sam dana slobodna i nastojim uživati u svakom trenutku.Ovu kutijicu ću danas
do kraja urediti,ali nisam mogla da vam ju ne pokažem.Evo i jedne meni drage pjesme :

Volio sam vas; i ljubav još, možda,
nije ugasla sva u srcu mom,
no nek' vas ona sad ne brine više,
ja neću da vas rastužujem njom.

volio sam vas nijemo i bez nade.
s ljubomorom i strepnjom srca svog;
volio sam vas iskreno i nježno,
volio vas tako drugi, dao Bog.


volio sam vas: puškin

- 09:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 06.01.2012.

Kutija za nakit - zimski motiv



src="http://kunstfreund.blog.hr/slike/l/imgp0483.jpg" alt="" />


Kutija od kartona,akrilna boja, salveta, ljepilo,šljokice,potch 3-D-effekt, i nastala je kutija za nakit.

- 17:11 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

Svijet te treba



Kad' bi nota rekla : " Jedna nota ne čini glazbu..." Nikada ne bi nastala simfonija!
Kad' bi riječ rekla : " Riječ nikada ne može napuniti stranicu..." Ne bi postojala knjiga!
Kad' bi kamen rekao : " Nisam kamen koji može podizati zidove..." Ne bi bilo kuća!
Kad' bi kaplja vode rekla : " Jedna kap ne može načiniti rijeku..." Ne bi bilo oceana!
Kad' bi zrno pšenice reklo : " Zrno ne može zasijati polja..." Ne bi bilo žetve!
Kad' bi čovjek rekao : " Prijateljska gesta ne može spasiti čovječanstvo..." Ne bi bilo pravde ni mira,
niti dostojanstva, niti radosti među ljudima na zemlji!

Kako simfonija treba svaku notu,
Kako knjiga treba svaku riječ,
Kako kuća treba svaki kamen,
Kako ocean treba svaku kap vode,
Kako žetva treba svako zrno žita,
Čovječanstvo treba tebe,baš tebe, jer si jedinstven(a) i stoga nezamjenjiv(a)!

- 12:23 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.01.2012.

Osjećaji


Osjećaji iste vrste uvijek se drže zajedno.Kao ptice u jatu ili pčele u roju. Čim je prisutan jedan, navale i ostali iz iste vrste. Zato, pomisli na ono što voliš. Onog. Onu. Svejedno. Gdje je jedna misao ljubavi, ubrzo će doletjeti mnoge druge.

- 18:23 -

Komentari (0) - Isprintaj - #




Kutija za nakit i sat - salvetna tehnika!

- 13:41 -

Komentari (0) - Isprintaj - #






Kutija za nakit - salvetna tehnika!

- 13:37 -

Komentari (0) - Isprintaj - #



Makovi - rižin papir!

- 13:35 -

Komentari (0) - Isprintaj - #




Dekorativno slikanje akrilnim bojama : Hortenzije

- 13:32 -

Komentari (0) - Isprintaj - #



Vinjeta : " Zimsko veče " - salvetna tehnika.

- 13:29 -

Komentari (0) - Isprintaj - #



Vinjeta - salvetna tehnika.

- 13:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #




Moja ogrlica rađena salvetnom tehnikom!

- 13:17 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 04.01.2012.



Životni put

Često se pitamo jesmo li na svom životnom putu ili smo ga promašili. Nema promašena životnog puta,jer svi putovi vode ka ljubavi.Kakav će biti i koliko će trajati put traženja ljubavi naš je osobni izbor. Anđeli su s nama na svim putovima i uvijek će nam pomoći kad ih zatražimo. Nemojmo se više pitati i prihvatimo sve što nam taj put nosi.

- 07:26 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

... ne težite savršenstvu, jer nitko nije savršen; potreba da budemo savršeni samo nam je ogroman teret.