Kul Zagreb

< travanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (3)
Veljača 2018 (4)
Siječanj 2018 (3)
Prosinac 2017 (1)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (3)
Studeni 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (2)
Studeni 2013 (3)
Listopad 2013 (5)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (13)
Svibanj 2013 (21)
Travanj 2013 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kultura metropole kroz oči laika


21.04.2014., ponedjeljak

Nije Luksić, neg je Maksić

Dobar vam dan i sretan Uskrs, dragi naši!

Evo, što reći, koju posluku porati...? Apsolutno je sramotno što na blogu nije objavljeno baš ništa već 3 mjeseca, i apsolutno prihvaćam svoj dio krivnje, no niti drugi se dio tandema nije nešto pretrgnuo napisati štogod... u redu, njegov je izgovor što većinom preko tjedna nije u Zagrebu, no nekoliko je izložbi ipak uspio posjetiti petkom. Ma nevažno. S druge strane, ja živim u Zagrebu...ali ne radim u njemu. Ah, da, jedna dobra vijest, mjesec i pol nakon diplome dobila sam posao, prvo u jednoj osnovnoj školi, a 10 dana kasnije i u srednjoj. Osnovna je u međuvremenu otpala (ionako je bilo samo 2 sata nastave tjedno), a u srednjoj sam do daljnjeg, i imam nešto više od pola satnice. Nisu neki novci, al ide staž i ono najbitnije - praksa. A radim u Jaski, i putujem na posao, što bi značilo da svaki dan kad imam nastavu gubim cca 3 sata na putovanje, plus kaj nemrem doći tik pred početak sata, što bi značilo da npr, za 4 nastavna sata (efektivnog rada manje od 4 sata) potrošim više od 8 sati za sam posao, plus pripreme doma etc, etc. Drugim riječima, ne stignem praktički niš. Tak da sam bila na svega par otvorenja od početka godine, recenzije nažalost nisam napisala (nadam se da ste ipak navirnuli u Umjetnički paviljon vidjeti Baštinu Pejačevića), no evo, još je jedna od izložbi koje sam posjetila trenutno aktualna, pa se nadam barem djelomično ispraviti grozotu nepisanja. Znam da sam još miljama daleko od iskupljenja, al ajde, svaki se korak broji...

Izložba koju nikako nisam mogla propustiti jest "Maksimir - povijest i kvartovski simboli" otvorena u Muzeju grada Zagreba. Nisam ju mogla propustiti iz jednostavnog razloga što je Maksimir najljepši zagrebački kvart, a takav je zato što je moj, naravno. sretan Inače je dio projekta Zagrebački kvartovi, u kojem su dosad predstavljeni Trnsko i Dubrava. Prethodne dvije nažalost nisam vidjela, no ako su bile upola toliko dobre kao maksimirska izložba, bile su odlične.
Izložba je zbilja šarena - puno teksta (povijesnih informacija, zanimljivosti), fotografija, maketa kojima su prilično dobro pokrili povijest najdražeg mi kvarta, pri čemu je fini udio posvećen i samom parku.
Kao mali uvid dajem vam par loših fotki okinutih mobitelom (novim, s kojim se još upoznajem):

 photo DSC_0054_zpsada3dc00.jpg

 photo DSC_0061_zps841d28a2.jpg

 photo DSC_0064_zps2e949003.jpg

 photo DSC_0067_zps17011540.jpg

Za bolju rezoluciju zatvorite svoj internet preglednik, dignite guzu i put pod noge do MGZ-a gdje ovu izložbu možete pogledati do 31. svibnja. Vjerujte mi, bilo bi ju šteta propustiti.
Ops, umalo zaboravih spomenuti - ista je izložena u predvorju MGZ, te je prema mojim saznanjima razgled potpuno besplatan. Jedan razlog više da krenete put Opatičke...

Jeste li kojim slučajem već pogledali ovu izložbu? Kakvi su vaši utisci?

Nadam se da se tipkamo u nekoj bliskoj budućnosti, trudit ću se (u najgorem slučaju, sredinom lipnja završava nastava)!

Uživajte!

Ivana

P.S. Je li kojim slučajem itko od vas posjetio izložbu "Strukture nevidljivog" u Klovićevim dvorima? Meni zvuči ultrazanimljivo, i morat ću skoknut do gore, no bilo bi lijepo čuti i vaše komentare.
- 14:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #