free hit counter

Kulinobanalogija

utorak, 12.10.2004.

Stvorih ga!

Evo i ja se prikljucih silnom broju bloggera. Nije da nisam prije htio ili ne daj Boze smio, nego kao i sve ostalo u zivotu nije mi se nesto dalo. Uglavnom stvorih ga klikom na dugme stvori ga. Eto, sad svi imamo osjecaj kako je biti stvoritelj necega. Naravno stvoritelj sa malim s. Sad ce svi pomisliti ja otvorio blog da teologiziram, onako nepravilno receno, a ja sam samo obican kulinbanolog. Banalnost je osnova.
Zasto kulinbanolog? Jer u 4:30 popodne na poslu prestajem biti inventivan, a sad da pisem nesto kao ...sad sam se sjetio drugog imena ali vidjecemo. Nek to bude podnaslov zasada. STEREOTIPIA!!!
Pa eto ne citajte. Idite napolje i gledajte. Tamo se desavaju stvari. Na blogu se opisu tek poslije.

- 16:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #