< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/NoP

by x.LiLBuTEviL.x

Sve po malo...

Na ovom blogu možete vidjeti malo mog zivota, mojih muka i istu tu stvar sa svima oko mene!

Na ovom blogu je zabranjeno komentiranje anonimnima!!!!!!


Bigoo



Volim svoj blog! Pa eto da znam koliko ga drugi vole...
Counter



www.Bigoo.ws



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




STATISTIKE


Prvi post sam napisala 19.06.2006.

Ukupno sam napisala 60 posteva

Pišem 0.7 posteva po tjednu
3.3 po mjesecu

U svim postevima imam 2150 riječi

Ukupno imam 1013 komentara

Najviše za jedan post sam imala 102 komentara

Moj blog postoji 18 mjeseci i 27 dana

(statistike osvježene 16.01.08.)


ETO TAK DA NE BUDE PRAZNO............

Custom Countdown Clock

Linkići........

Posjetite ih sve!!!!!

Moj drugi blog (na koji stavljam pjesme)

Ivy

Sonny

ako ti je život mio, ne idi na ovaj blog!

Nika

Danchy

Zvrckicaaa

Darkeagle

MARTICA xD
... ... ... ... ... ... ...

Nešto o meni:

Zovem se Barbara! Uvijek se potpisujem i volim da me zovu Babi, al nekima je to smiješno. Šta ću im ja.......

Imam 15 godina. Rođena sam 24.4.'92.

Živim u Malom Lošinju na otoku Lošinju. Za one koji ne znaju, nek si uzmu kartu u ruke i nek traže....... Sretno!

Volim svoje prijateljice i prijatelje. Oni su mi druga obitelj. Neću nabrojavati naj frendice jer ih je puno. A opet... Stalno me netko razočara pa se više ni ne smijem previše vezati....... I da se netko ne bi uvrijedio........

O obitelji.... Što reći??? Po starosti: tata, mama, ja, Luka i Petar..... I imam i macu, zove se Beka! Malo čupavo čudo koji se svugdje izležava, spava po cijele dane.....

Volim NARANČASTU boju, naranče i sve što ima veze s tim!!! Volim dečke, logično....... Glazbu, slušam sve! Ples, al plešem samo kad sam sama..... Naj životinje su mi TIGROVI!!! Njih obožavam! Jonny Deepa...=)....Pirate s Kariba.....Obožavam RUŽE!!! Najviše plave....hehe..... I ne znam šta više, ja u biti volim sve i svašta!!!!! Al da vas upozorim: onoliko koliko mogu voljeti, toliko mogu i mrziti......

Ne znam šta ne volim, ništa mi ne pada na pamet...... Bube mogu podnjet još nekako da ih gledam, al ako ih dirnem, začepite uši........... Nabrajat ću ja još, samo da se sjetim........

Ako mi još nešto padne na pamet zapisat ću...... Sad mi niš ne pada na pamet.......

Sliku neću stavit....... Nisam fotogenična....... Al izgledam nekako ovako: smijeh hehe

Evo malo za foru....

Toliko vas je trenutno na mom blogu:

online



Za sve one kojima se neda pisat komentare, koji stalno nešto seru i one koji se vole dopisivat.....Nešto novo...

Get your own Chat Box! Go Large!





Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )

Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!



Create a Lava Lamp







ponedjeljak, 21.04.2008.

ZARADITE PREKO INTERNETA!!!

Ljudi moji ja nisam mogla vjerovat kad sam vidjela...
Gledate stranice na 30 sekundi i dobivate pare za to...

Evo vam LINK pa vi vidite sami.....

Prvo se registrirate (lagano), pa imate popis stranica koje možete pogledat (na vašoj stranici link Surf Ads), na gornjoj traci vam odbrojava 30sec i kad se pojavi kvačica možete gledat dalje....Dok odbrojava nemojte gledat niša drugo jer poslije dođe X i onda vam se ta stranica ne broji kao pogledana.......
Za svaku stranicu koju pogledate dobijete $0.01........A koliko imate možete si pogledat na linku My Stats........

Ja vam još jednom stavim LINK pa vi vidite sami.............

O.K.......Samo sam ovo htjela podjelit s vama........

Image and video hosting by TinyPic

I JOŠ NEŠTO!!!

Ako volite igrice možete zaigrati i preko interneta.....Ova igrica je fancy, jednostavna i morate ju igrati, biti bolji itd...
Na početku dobijete svoje malo selo i nadograđujete ga......Kućice, ljude, farme, rudnike itd...od kojih dobivate resurse od kojih gradite......Ja igram tu igricu i ak vam je igrica fora, a ne kužite ju možete se javiti meni..........

Evo LINKIĆ za registraciju......
Javite se koji put.......

I NA KRAJU......
Ovim nisam htjela ništa posebno postići.....Samo malo zabave......Komentirajte vi i ak mislite da sam ja sad reklama (dobro, možda i jesam) al nisam to htjela postići.......
tako ljudi moji nemojte zamjerit......

Do sljedećeg puta.....

KISSACH*

- 16:18 - Love me(11) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.