Image Hosted by ImageShack.us

Stisni ovdje da mu vratiš sat u ruke!

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nebo
Moje su nebo vezali zicom
Po mome mozgu crtaju seme
Zele jos jednu kopiju svoju
Da njome vrate nestalo vreme.

Al' ne dam svoje ja ideale
I jescu snove umesto hleba
Ja svoju srecu nosim sa sobom
Ona je parce slobodnog neba

kristalna, a kugla
28.06.2005., utorak
kugla na djelu: priča za malu djecu i popunjavanje praznina

U meksički je htjela, povodom njegovog rođendana je željela posebnu večer. Ne znajući kuhati, a znajući da je kratak s lovom, za rođendanski poklon će ga izvesti van, u meksički.
Svriali su neki priučeni mariachi tezgaroši, štrapacirajući kroz lokal i poklanjajući posebnu pažnju parovima koji su djelovali kao potencijalni zaljubljeni.
Večera je tekla, razgovaralo se o njihovoj mladoj, ali vrlo ozbiljnoj vezi, kada ona otvori razgovor:
- Slušaj me sad.
- Molim.
- Moram ti nešto reći. Krenuli smo onako kao neozbiljno i to se vremenom produbilo i odlučila sam prošlog tjedna odreći se nekih stvari u svom životu, a radi moje budućnosti.
- No, pa to je razumljivo, ljubavi moja, svi se nekada moramo odreći nečega što trenutno ne možemo imati, a u nadi da će nam to jednom biti vraćeno.
- Tu smo! Da, vidi, ti si naprosto prepun takvih prilika.
- Kako to misliš?
- Da se tako izrazim, s tobom ima nešto više problema nego s drugim ljudima.
- Draga, zašto mi to naglašavaš? Misliš da ja nisam svjestan svoje situacije? I na što posebno misliš, na rastavu, posao, mamu, ili na nešto drugo? Čemu sada o tome?
- Ni na što posebno, samo sam htjela reći, da se tako izrazim, ako smijem, da si ti jedna, kako bi se tomoglo reći ... kutija s problemima, nešto kao pandorina kutija, samo bez poklopca i puno veća. Ukratko, ja ne vidim baš ništa na što ti možeš računati.
- Gledaj, prestani o tome tako. Jeste, svima u životu se nekada dogodi da se problemi nagomilaju, meni su se nagomilali malo više nego inač, ali snagu mi daju dvije stvari: prvo, svjestan sam težine situacije i rješavam stvari korak po korak, barem onekoje se mogu rješiti. Mamu ne mogu izlječiti, ne može to nitko, i samo nastojim provesti ove zadnje tjedne što više s njom i preboljeti taj gubitak. Rastava i posao, pa ono što imam problema s djecom i sudovima, to je sve za ljude. Istina, nije to sve zajedno za ljude, to nekada ni konj ne bi izdržao, ali čim jedan problem barem malo prođe ili se pokaže kao nerješiv, imat ću više snage za preostale i mislim da će se sve ubrzano rješavati.
- Nisam na to mislila.
- Ne moraš mi ništa pričati, sve ja to razumijem i jasno mi je sve. Nisam sada nekakvo posebno svjetlo u ničijem životu, ali važno je da imam snage, imam i volje i, mogu ti reći, činjenica da imam tebe mi dosta znači. Jedino svjetlo u životu mi je to, što mi daješ snage.

Marijachi su šetali drugom stranom lokala kada su odlučili prestati svirati radi stanke za svoje pristiglo jelo i pivo, završavajući svirku gromoglasnim minutnim frenetičnim tušem. Razgovori u cijelom lokalu su utihnuli, ambijentalna glazba s trake još nije počela, i u grobnoj tišini se čule samo njena vilica kako se igra s nabadanjem zrna mladog kukuruza i knedla koju je progutala:

- Kao što rekoh, baš ni na što ne možeš računati.
[Q]Naravoučenije: mladac se mora sam pobrinuti za sebe. Kada se izvoli ne oslanjati na druge, tek je onda - možda - zaslužio da mu pomognu.

Ironijom sudbine, on je uvijek bio taj koji je time drugima trljao nos.[Q]
- 10:18 - No, pa svi nešto drobe, a drobi i ti... (13) - printaj, miško, printaj! - #
o brodovima

prijevozna sredstva, zadovoljstva, mitovi i legende:

gusari, pirati, privatiri, obični morski lupeži
teški nakrcani trgovački brodovi
tankeri i masne mrlje
jedrilice s avanturistima sportašima
jahte s dokonim bogatašima
ribarske brodice i smrad tona umiruće ribe
trajekti,
(a u njima kamioni i ljudi tegljači prtljage (tregeri, porteri))
i poneka debela olupina bez navigacijskih vještina i sprava
(pretovarena do zla boga)
- 09:53 - No, pa svi nešto drobe, a drobi i ti... (0) - printaj, miško, printaj! - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>