Image Hosted by ImageShack.us

Stisni ovdje da mu vratiš sat u ruke!

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nebo
Moje su nebo vezali zicom
Po mome mozgu crtaju seme
Zele jos jednu kopiju svoju
Da njome vrate nestalo vreme.

Al' ne dam svoje ja ideale
I jescu snove umesto hleba
Ja svoju srecu nosim sa sobom
Ona je parce slobodnog neba

kristalna, a kugla
31.05.2005., utorak
Izvješće o plandovanju

(Sastavljeno kao odgovor u nemjerljivom metru,
pojavi koja se pojavi u pisaca proze koji se drznu lomiti retke u stihove.)

Niti sam razdijelio blagoslove, niti sam motao đoje
Obala se nametnula i bila je (za razliku od mojih potplata:) sasma zelena
Organizacija se rasplinula pod mojim vještim pokretima
dirigentskom palicom
I nošen stihijom prenijet sam na Dobru (vodu 'ladnu)
da bi glumio majmuna
koji glumi
da nešto kao vesla
(od prethodne rečenice je napravljena pjesma uklanjanjem zareza i unošenjem keriđ riturna:)

Vrhunac zabave je kada je žaba vidjela konja da se potkiva
(čitaj: ljudi se kupali na +8 stupanja)
pa skočila za njima
Žabi nitko nije skrenuo pažnju
na fakat
da konji imaju na sebi
polipropilenska,
poliuretanska,
polimerska,
neotralalatatata
(zapravo: neoprenska)
odijela i da im stoga nije hladno
Žaba se smrzla u 3pm

Antipodni vrhunac zabave je otkravljivanje jezika i ostatka dara od govora, olakšanje duše za oko dvije trećine njene težine i sramotno lijeno uživanje u suncu, moru, hrani, vinu itd.
- 19:38 - No, pa svi nešto drobe, a drobi i ti... (6) - printaj, miško, printaj! - #

<< Arhiva >>