< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...::¤Opis bloga¤::...

....a jbga....neznam...ma sve će te vidjet kroz postove.....headbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadheadbangmadwinkwinkwinkyesyesyesyesyesyesroflroflroflbangpuknucu

...¤linkovi¤...

Image and video hosting by TinyPic
¤...moja kuma dooodek & jerkakissburninmadbangpartysmokin
¤....samantakiss...
¤....t3rakiss...
¤...ana kraljicabang...
¤...(= AuRoRa =)thumbupthumbup...
¤...diesel_girl_nitakissthumbupsmijeh...
¤...cura u starkama =)thumbupkisssmijeh...~°°¤¤...~˘°°.LuDa SuZy°°˘~.smijeh..
¤....~°*pALuLiČ~°*kiss..
¤...ana & anjakiss
¤...kristinasmijeh...
~°°¤¤...mala iwathumbup...
¤...cekythumbupdead..
¤..boy_for_rockthumbupthumbupdead...
¤...grca-kraljthumbupdead..

srry ak sam nekog zaboravila...ak neko hoće u linkove...sam nek javi....

ovaj brojač je od 8.4.2007...hehe
ti si posjetitelj broj......

Free Counters
Free Counters

¤o meni...=(

hmmmm da vidimo....
¤!M3:odvratno jeeeeee
al eto....
...monika....bang
¤PREZIME:još gore
al to neću reći....bang
¤GOD:14dead
¤DATUM ROĐ:22.12.1992.no
buhahazujo
¤ŽIVIM U:Vinkulja----moja najdraža....thumbupyes
¤ŠKOLA:5. osnovnayesyeswink
¤družim se s:
svim splajenim ljudima....partysmokinburninmad
¤VOLIM:hm.....
-starke..=)dead
-izlaskedead
-svoje frendicekiss
-netnono
-ma neznam više....bang
niš mi sad nepada na pamet
a ima toga pun k***c...
heheyeswink

¤NEVOLIM....
-par osoba...madblablazijev
-učitibang
-raditi kućne poslovebang
-povrće...=(bang
-bratabang
-ma neznam.....
a jebigaaaaaaa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Cvece za nju

Opet je ludost bila uz mene
u punom sjaju svom
tamo gde nekad s tobom bio sam
evo me opet, al' nocas sa njom

Lome me, lome
lome me da slome secanja
lome me, malo mi fali
da shvatim kol'ko jos volim te

Ref. 2x
Cvece za nju kupujem
a mislim na tebe
kvarno je to, priznajem
al' sta cu, tako je, sta cu, tako je

Opet bih tamo da s tobom nasamo
osetim dodir tvoj na tren
tamo gde nekad s tobom bio sam
evo me opet, al' nocas sa
m njen


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jelena Karleusa
Ludaca

Zrno po zrno, kazu, pogaca
kamen po kamen, kazu, palaca
dodir po dodir, onda lomaca
a tebe voli tvoja ludaca
necu ti nista, nista, ne boj se
nista, ne boj se, nista
sto nisi radio pre

Zena je zena, uvek sme da kaze ne
zena sme, zena sme, a muskarac ne
glava da je boli i da laze sve
zenu sme da boli, a muskarca ne
necu ti nista, nista, ne boj se
nista, ne boj se, nista
sto nisi radio pre


Hajde da pricamo o
ja stalno mislim na to
hajde da pricamo o

A tebe voli tvoja ludaca


Necu ti nista, nista, ne boj se
nista, ne boj se, nista
sto nisi radio pre



thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupyesyesyes

četvrtak, 12.04.2007.

y3p....y3p...novi postyesyes
iako nema 600 komentara...kako sam vas bila zamolila...
ja sam ne sretna...nego PRESRETNA......y3p....y3p....
a ko nebi bio????
ugl....tnx svima.....
i tak...neznam baš šta da vam pišem....
al valjda ču neš našvrljat....yesyes
jučer duda i ja išle do grada....ona si išla kupit neku majicu....majica je prejebena....y3p....y3p....
onda smo ošle na kavu u gensher(srryte valjda se tak piše?!?)...
bili snama koka i dino....ma spaljotine....y3p....y3p
danas tera ide u Zg.....kod babe...ja se nesječam kad sam zadnji put bila kod svoje babe....
al boli me.....jbga....
ovi praznici mi jakooo brzooo prolaze....y3p....y3p...
svaki dan vani....samo zajebancija i sprdanja...ma buuude looodo....
naravno....
e jučer sam tražila šta da obučem za krizmu.....
ja stavrno neznam šta da obučem...!!!!!!!!
ubit ču se....
ovaj če post bit malo kratak...al jbga...bar sam ga napisala
ae šaljem svima biggg pozzzZ
i velike pusetine:
dudikiss
terikiss
samantikiss
laurikiss(pazi šta radiš....no-no)

i ewo malo slikica da stavim...
ovo mi je tera napravila kiss

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je ona sebi napravila...ovo dolje....baš je doro..=)

Image Hosted by ImageShack.us

i ewo nekih drugih slika

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ae dosta....y3p...y3p....
ostavljate mi komentare.-..plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
pozZZZmahwavemahwavemahwaveheadbangheadbangheadbangwavemah

|Komentiraj 391| Printaj| #|