Okučnica gotova?...moš mislit:)

21 listopad 2010

he he

Evo malo sliklica za nevjerne tomewave (nisam slikao sve četiri strane svijeta jer ne stanu u fotićzubo), dakle kao što rekoh čempresi i trava posađeni, ograda pofarbana i postavljena (potrebno još učvrstit sa žicom(i spojit kod susjeda još 1 metar)
Hm da se malo ispravim, ne tlači mene šogor, više sam ja ljut što ovisim o njemu (postoje tu neki razlozi zašto sam pristao ovisiti o njemu ali nećemo sad o tome...belj), kao što rekoh ima moju najdublju zahvalnost, kuća bi najvjerojatnije bila još na temeljima da nema njega i što se mene tiće moja kuća je njegova kuća, samo me smeta taj mali problemčićsretan(nemogučnost završetka posla u minimalno 6 mjeseci:)nut, belj u svakom slučaju hvala šogoru (još samo vrata i strujazubo bar se nadamrofl)





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.