Gradnja obiteljske kuće u Zagrebu

nedjelja, 12.07.2015.

Ludi-ste-što-gradite-kuću

Svi koji grade kuću su se vjerojatno sreli s gomilom ovakvih komentara:
- joooj, gradite kuću,...(muk)...ajd, sretno vam bilo (nesigurnim glasom)
- a kaj si ne bi mogli umjesto toga kupiti lijepi stan s tim nofcima
- kak buš to čistila (150m2)
- gradio sam kuću- nikad više
- gradio sam kuću- nije vrijedno muke
- kuća nikad nije gotova, uvijek nešto
- gradite kuću! Vi ste ludi...

Ni referentica na urudžbenom na općini kad sam ponosno došla u prosincu 2013. predati Zahtjev za izdavanje Rješenja o uvjetima građenja, nije nam ostala dužna:

Ona: (zaprepašteno) "Kaj gradite kuću?!"
(moj osmjeh lagano zatreperi)
Ona: (uz uzdah) "Rijetki bi se na to odlučili u ovim vremenima..."
(moj osmjeh nije siguran da li će i dalje odolijevati ili jednostavno kapitulirati i skliznuti s lica).

Koliko me sjećanje služi, uz Zahtjev ide kopija katastarskog plana, izvadak iz gruntovnice, posebna geodetska podloga (ovjerena) i idejni projekt u 4 primjerka (ovjeren), biljezi.

Papire smo predali i sad je trebalo čekati. Rekoše nam poznanici i vlasnici gornjih komentara- to će trajati mjesecima, a i duže ako ne budemo došli urgirati i biti dosadni referentici.

Oznake: gradnja kuće, građevinska dozvola, općina

- 19:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #