.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

Linkovi Drugih Blogova Sa Dizajnovima ...

by: gadura

Poison Art

Šija mafija











Tinchy design





















/




Image Hosted by ImageShack.us


sve za blog by blog master

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us









Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis Bloga

Evo na ovdje vam se nalaze dizajnovi koje možete imati na blogu...samo ga downloadate ispod slike.

Upute za download !!!!
Ispod slike kliknete opciju Download i otvori vam se stranica. Na toj stranici scrolate dolje i kliknete na opciju Free. Otvorit će vam se novi prozor u kojem vas traži da upišete ekransku šifru...nakon te šifre će vam se otvoriti potpuno novi dokument u Wordu. Selektirajte sve i kopirajte u html u vašem blog editoru...
I na kraju...
Uživajte u vašem novom dizajnu!!

Nadam se da ste razumijeli. :)



Pravilo:
PROČITAJ MOLIM TE


Nemojte preradjivat moje dizajneve i potpisivat ih kao svoje jer ne odgovaram :)...i tako da ću vas jos samo zamolit da ako uzmete koji moj dizajn da me obavijestite u komentaru... Ništa više ne tražim...
Pusa svima

Nina


Ako imate kakvo pitanje ili nesto slicno...

moj mail : nina.dizajn@gmail.com

msn : n_i_n_a_kt@hotmail.com

koliko vas je bilo:
Free Site Counter




Moji Banneri

Ako zelite boj banner na blogu...samo dolje u text-boxu stisnite desni klik "Select All" onda "Copy" i zaljepite ga u linkove...lagano











MOJ PRIVATNI BLOG...=)


ponedjeljak, 25.06.2007.

OBAVIJEST !!!!!!!

NE RADIM DIZAJNOVE

PO NARUDŽBI
....


I NE DORAĐUJEM ONE

KOJE SAM NAPRAVILA !!!



I MOLIM VAS DA AKO VEC

UZMETE DIZAJN SAMO DA MI

NAPISETE U KOMENTARU....

SAMO TO TRAZIM....HVALA !!!!



Evo meni je zao ali ja sam to vec napisala pa nitko ne cita... relativno cu napravit ljudima koje poznam...i to je to. I radit cu naravno svoje...pa kome se sviđa neka uzme a kome ne ....ima linkove u boxu od drugih ljudi koji rade ....pa izvolite !!!!

N!na

NOVI DIZAJNOVI CE BITI U POSTU PRIJE !!!



| Coment To Me... (361) | Save it... | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.