ksenchy

nedjelja, 10.08.2008.

Danas sprzila 3 cd

Kak da pocnem? E da dansa sam sprzila 3 cd i to slicna, samo sta sam 2 puta zaboravila stavit pjesmu zbog koje sam zapravo i przila jebeni cd. E da kaj se tice pisanja postova, mislila sam pisat malo vise puta u mjesecu a ne samo jednom ali kaj cete..ma ja sam izgubljena u zadnje vrijeme. Kak sam se danas brzo vozila, ajme i mene je samu bilo strah ali umjesto da smanjim ja jos dodam gas.. budale ,dok mi se jednom nesta ne desi. A za sve je kriva muzika. Kad mi je dobra pjesma ja je pojacam tak glasno da mi onda nesta dode da se moram brzo vozit. Jeste mi i vi neki, bili ste na moru a ja razglednice jos nisam dobila, vjerojatno su zalutale..hehe..Jedem sad neke fine kekse, dala bi i vama ali onda ce meni malo ostati..hehe..pozz

- 23:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #