ksenchy

nedjelja, 20.04.2008.

Ja malo pisem i komentiram, pa nestanem..a svasta.. inace nisam takva. A kaj ces. Nema isprike tak da se necu pravdat. Ak budem imala kakvih gresaka nemojte zamjerit sestra mi uci tu nesta iz trgovisnkog na glas pa ak napisem koju krivu rijec koja uopce nema veze sa recenicom nemojte se cudit. Kak je danas bilo super vrijeme. Setala sam po kutini, ljudi je bilo da boli glava. Svi su lizali sladoled, dobro ne bas svi ali 90 % ljudi. Danas su se slasticari nabrali para i para. Sad kad sam na birou mogu uzivat. Htjela sam ici na Jarun ali sam i za to prelijena a i za to mi je potrebno dobro drustvo, necu vodit nekoga s kim nemam o cemu pricat pa da mi samo bude na teret. Pa jel nije tak? Kaj se tice trazenja posla, prijavljujem se na natjecaje i zovu me na razgovor ali ja ni na jedan nisam otisla. E daj si zamislite to. Dobila sam neki papir na birou koji moram popunjavat kao gdje sam se prijavila i za sta i kakav je bio ishod toga. A sta da ja napisem? Zvali me na razgovor ali mi se nije dalo dic iz kreveta, ili morala sam na kavu? Hehe svasta. To ima samo kod mene. Idem citat kaj ima kod vas, nisam dugo citala ali zato imam pred sobom cijelu noc. kissy

- 22:57 - Komentari (15) - Isprintaj - #