SaMO ZA LUĐaKE

utorak, 30.11.2004.

ObESilA BuM SE

Fakt se bum zatukla.Jebem mu sunca...pak sam popušila kulju.Jebem mu...Da poludiš...a jebi ga...Skoro svi u razredu su slagali svoje ocjene a ja nemam srca lagati nekome u oči...Jebem ti to srce.I još mi se raska počela prijetit da bu mi zvala staru...Moram potrti telefona.Odma.Nemam drugog izlaza.Koje faking jebeno sranje.U govnima sam do grla.Uh uh... i sad si pjevam always look on the bright side of life tutu tutututututu... je rajt...Još mi sam treba da padnem na putu iz kancelarije u kuću...a budem...Imam neki osjećaj za padanje.gluposti pišem...srdita sam na samu sebe.Koji kurac sam tak jebeno lena kaj se nebrem primiti knjige i požderati te jebene definicije i posrati ih pred pločom???? Mora da sam mutava. Krajnje mutava...tolko mutava da mutavije nema.Očajna sam.jeb ga...jedino kaj mi leži je pisanje.no ajde dobila sam 5 iz zadaćnice al to nije nikva jebena novost.Uvijek dobim 5.Bar nešt.U pisanje unosim dušu...cijelu sebe,a u jebenu gramatiku nebrem...Da bog boga pojebe....nema šanse.

<< Arhiva >>