ponedjeljak, 06.11.2006.

Odsanjana pjesma snene stvarnosti

Volio sam ju kao sudbina nesretni događaj
Ona me izvlačila iz mog potonulog broda
Bila je jedina svijeća u tunelu
Ona se jedina znala ušuljati u moje snove
Bila je san snova odsanjanih u mojoj glavi

Ne ostavljaj me derao sam se kroz tamu
Derao, vikao, plakao, umirao

Pobjegao sam u šumu, sjeo u šuplje deblo
Nadao se da će me hladnoća pobjediti
Sjećanja su me držala na životu

Nikad više neće biti osmijeha na mom licu
Moja duša nikad više neće voljeti
Moje oči više neće svjetliti
Sunce neće grijati
Nebo neće biti plavo
Ljudi će bit zarobljeni u mojim labirntima neodsanjanih snova
Mjesec će se ugasiti

Biti ću vječno osuđen na krv
Život gubim pod mojim nogama
Nema više tla podamnom
Umirem
Ne pokušavjate me spasiti
Jer ja sam odavno mrtav čovjek.

| 21:12 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © CRY AND CRYING - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Real touch with real world!
Linkovi
Zahvala Tri mudraca za dizajn!
TRI MUDRACA

MOJ POLITIČKI BLOG (samo ako vas zanima politika)

THE BEST ONE:
Betty Jean- Depresivna djevojčica, zarobljena u svo svijetu
Shizofrenia- Just Shizofrenia
Outnumbered-Jednostano odborjena
Black-widow - Depra kroz neshvatljive tekstove
Pichilica- Pichilca, to je sve što imam reći za nju.
State of my mind- Nema opisa, morate pročitati

ICQ: 198-459-926
MSN: iluminat444@hotmail.com

Nije kukavičluk odstupiti pred neizbježnim porazom.

Bol je razmjerna slabosti duha.

U velikoj duši i bol je velika.

Pametan klonuo od briga, a budala se najeo i zaspao.

Čovjek je životinja koja pljuje.

Na groblju rastu najljepše ruže.

Vrijeme je uhvaćeno u tvom zagrljaju
Nekad je bolje šutiti:
Samoubojstvo nije izbor, dogodi sekad je bol jača od naše snage kojom se borimo!