Krunologija

26.08.2011., petak

Šest godina? Zar je zbilja prošlo šest godina?

To je bila prva misao kad sam kopajući po popisu pasvorda naišao na "Krunologiju" i otvorio je. Žao mi je što sam ju zapustio i zaboravio. Zapravo, nisam baš zaboravio, ali znaš i sam kako sam zaboravan, pa kad se i sjetim, onda nisam u prilici da nešto učinim, a kad sam u prilici onda se ne sjetim... Eto sad sam odlučio da ću nastaviti ovu Krunologiju. Ali prije toga malo podsjećanje na prošlih šest i kusur godina:
Mama i ja smo se rastali 2005. godine, na sreću bez većih trauma i sukoba. Mislim da imamo zdrav odnos i nadam se da ti ne trpiš previše zbog svega toga.
Ja sam se ponovo oženio 2009. i sretan sam jer ste ti i Tina izgradili odličan odnos. Mi čekamo bebu, a ti navijaš za bracu, ali znam da ćeš voljeti i seku.
Za koji dan useliti ćemo u našu kuću u Lukežima. Obožavaš tamo dolaziti jer si ondje "potpuno slobodan i daleko od asfalta i gradske buke." (to su tvoje riječi, onaj put kad smo skupa sjedili na staroj jabuci iznad kuće).

Za koji dan krećeš u treći razred. Bistar si ali pomalo lijen. Ne voliš čitati (disleksija te muči), a i matematika ti nije baš omiljena. Međutim priroda i engleski ti leže. Nažalost genetika te sprečava da briljiraš u glazbenom i likovnom, ali nema veze, to je ionako manje bitno. Bitno je da imaš dobro i pošteno srce.


- 16:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi