Krunologija

11.10.2004., ponedjeljak

Pametni pišu, budale pamte...

... pa tako i ja, dragi sine!

Nečeš vjerovati, (zapravo hočeš jer me vjerojatno već dobro znaš...) ali nakon što sam započeo ovaj blog automatski sam zaboravio ne samo pasword, nego i korisničko ime! A nije ni čudo... kad zbrojim sva korisnička imena koja moram znati, što osobna, što poslovna, dosežem brojku od kojih 30. Nije ni čudo da sam ih počeo zaboravljati.

Moram te pohvaliti!! Ovih dana počeo si lijepo i razgovjetno izgovarati "mama", "tata", "dedo" a još par riječi je na dobrom putu. No, "ba!" je i dalje najvažnija imenica (zato ti ne priznajem "baba!" za baku), a "A!" je najvažniji glagol... "Vau, vau" je zasad sve živo što nije čovjek, a ljudi su i dalje "ba". Međutim bez problema razaznaješ pasa, konja, kravu, macu, avijacija je malo zbrčkana (koka, guska, patka i ostalo). Čini mi se da kužiš i reagiraš na sve Fiate Tipo, u kakvom se i vozimo, a otkad si prije par dana vidio dedu kako vozi autobus, okrečeš se za svim autobusima "Autotroleja" i hvataš se za bradu (deda u ovom razodblju života nosi bradu, koju mu obožavaš čupati).

Imaš i novu foru! Naučio si "ružno gledati". To je jedna nevjerojatno smješna i simpatična poza "pogleda ispod oka" koju prakticiraš spontano i nenadano, a ponekad i na nagovor. Nikako ne uspijevam uloviti taj trenutak fotićem, ali daću si još truda, možda uspijem.

Konačno spavaš cijelu noć! Doduše s nama u krevetu, ali barem se naspavamo mama i ja (nakon 20 mjeseci, to se čini kao dar s neba). Jedino mi se ne sviđa kad se ujutro probudiš i zabiješ mi prstiće u nos i uši...

Skupljam slike iz preddigitalnog doba (prije nego smo kupili digitalni fotić) pa ću uskoro staviti i njih.

VOLI TE TVOJ TATA!

P.S. Slika nije aktualna, na njoj imaš manje od godinu dana... ali tako si super ispao da sam je morao staviti.
- 19:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi