OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

ponedjeljak, 07.05.2012.

PAUZA ZBOG RADOVA

Da se vi nebi čudili što me nama...da nisam u zemlju propao...vanzemaljci oteli...MUP uapsjo...evo da vam rečem da uzimam pauzu od bloga nebil više završio knjigu koju, ka što neko reče, ka da u kamenu klešem. Nije da ništa nisam radio na njoj al uvijek neke pizdarije koje me odvuku i nebi je završio da si majka božja. Sad otkad sam dao otkaz, imam više vremena tako da u sljedeća dva tjedna završavam knjigu a onda tiskanje oli ti štampanje i distribucija diljem Svemira a i šire. Šaljete vi meni mailove i pitate da kad će više...a ja stalno odgovaram "Evo je samo što nije"...pa lažem i sebe i vas. Ni tu knjigu nije lako napraviti jer...jebtega...za sve treba vremena pa i za to. Vremena nikako nisam imao jer 10satno radno vrijeme na baušteli nije dozvoljavalo ni da se popišam na miru a kamo li knjigu dovršiti.
Dakle u sljedeća 2 tjedna imam za završiti preostalih 40 stranica (vidite da nije da baš ništa nisam radio) i onda šaljem svima koji su svoje rezervacije poslali na mail. Da ponovim o knjizi - to je skup starih tekstova i nešto novih nikad objavljenih. Lako štivo o dnevnim situacijama i satiričnim pogledima na svijet i onome na tom svijetu. Ustvari, ja puno ni ne mogu reći o knjizi al zato ste tu vi pa ćete vi reći svoje...jel dobra il nedobra. Ako vam se sviđaju tekstovi onda znate što vas čeka na tih 150 stranica koje bi vas trebale relaksirati u ova nikad luđa vremena. Cijena knjige je 80 kuna + poštanski troškovi ali većina vas to i zna pa sad ponavljam samo za one koji su kasnije upali u cijelu ovu priču. Ja se istinski nadam da će vam se svidjeti. Neću više da duljim...idem pomalo na svom 11inčnom lap topu završiti to djelo u nadi da mi neće oči ispast pošto je dijagonala ekrana manja od razmaka između očiju prosječno razvijenog rakuna.
Pozdrav svima i brzo se čujemo! ;)

07.05.2012. u 13:52 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2012 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Obrana i zaštita od gluposti