OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

petak, 31.12.2010.

Želim vam sretnu dvanulajedanjedan godinu!!!

Evo u ovom zadnjem jutru ove 2010 sjedim sa materom, pijem kavu i čekam da me zovne automehaničar da mi promjeni alternator. Kaže stara – „E iduća će biti jebena!“. Moja mater nema nikakve rodbinske veze sa Nostradamusom i babom Vangom, al ove njene riječi se izgovaraju diljem Rvacke i to već zadnjih mjesec dana što će reći da smo svi postali proroci. Da…bit će jebena. No to „bit jebena“ nije razlog da ja svima vama ne zaželim sve najbolje u novoj 2011. U toj novoj 2011toj neka vas vesele sitnice…jer krupnoga neće biti. Želim vam da se više posvetite samima sebi…supružniku/supružnici/dečku/curi...obitelji. Bliski ljudi oko vas, sa kojima ste dobri i koji su prema vama dobri, će vam najviše činiti tu SREĆU koju vam svi, pa i ja, želim. To što će ta 2011ta „biti jebena“ i nije tako loše, jer kažu da „Nije svako zlo za zlo“ i to je živa istina jer pruža se svima prilika da postanemo bolji ljudi i međusobno bliskiji…jer tokom svih ovih godina koliko god vi mislili da nismo, mi smo se ipak svi otuđili jedni od drugih. Sjetite se samo starih vremena kad se nisu vozila ovako skupa auta…kad životni standard nije bio kao danas…komforniji…ležerniji…a sreće je bilo u izobilju, dobro možda ne u izobilju, ali definitivno više nego u ovo novo doba. Što je najžalosnije…svih ovih godina samo smo negdje žurili i ko zna koliko smo lijepih trenutaka propustili samo zato što nismo stali na sekundu i malo se okrenuli oko sebe. Postali smo svi pomalo sebični a najviše smo sebični kad je u pitanju „vrijeme“ jer ga ne posvećujemo gotovo nikome a o posvećivanju vremena samome sebi da i ne govorim, to ne postoji. Kome smo na kraju pružili to dragocijeno vrijeme? – nikome…ni sebi…ni obitelji…ni prijateljima. Najviše smo ga potratili na stresove…nervoze…i slična „agregatna stanja“. U prirodi takva „agregatna stanja“ ne postoje. Gdje ste vidjeli kravu, koja je u svom, krdu da je pod stresom? Gdje ste vidjeli puža pod stresom? Medvjeda? Aligatora? Znaaaaam…aligator i medvjed nemaju kredite koje moraju vraćati…hmda…no biste li jedan dan živjeli poput aligatora i medvjeda? Biste li lutali šumom ko medvjed i svaki dan molili Boga da nešto ulovite nebiste li se najeli i vi i vaša 2 medvjedića? Biste li se u jutro budili i morali bježati jer vas ganja 20 pijanih lovaca? Ne biste, naravno. Vi imate kredite…medvjed svoje probleme. Medvjedove probleme nitko ne želi saslušati, ali mi smo ljudi i mi imamo priliku saslušati jedni druge…a to ne radimo. Svi zamišljeno govore „DAAA…AHAAAA…DAAAA…AHAAAA“…a da ne upamte niti jedne jedine riječi od ovog drugog što vam govori. Postali smo takvi da bi se svi trebali pridružiti onoj Doroty i po žutoj cesti uputiti se kod Čarobnjaka iz Oza da nam svakom po nešto da...samo...čarobnjak iz Oza nikom ništa nije dao jer...Strašilo je oduvijek imao mozak...Limenko je oduvijek imao srce...Lav je oduvijek imao hrabrost...samo oni to nisu znali dok im se nije pružila - što? - PRILIKA. Vi u 2011toj imate priliku biti ono što oduvijek i jeste - dobri i bolji ljudi...ne propustite ju!!!! Kakvo vi, tako i ja.

Ovaj moj blog dnevno čita oko 300 ljudova (ka 300 Spartanaca) i ako samo 1 od vas posveti više vremena sebi i bliskim ljudima i prijateljima oko sebe…siguran sam da ima šanse da 2011 godina bude baš onakva kakva bi trebala biti.

Želim vam sretnu 2011-tu godinu!

31.12.2010. u 11:14 • 27 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Obrana i zaštita od gluposti