OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

utorak, 21.12.2010.

"Voljeni grade, otvori vrata, da pogledam Kvarner sa vrha Trsata"...a jel se moram dići da bi pogledao il mogu i na ležećki?

Otkako su ove temperature pale ispod nule…moram priznat da se teže radi ali se zato lakše sere. Naime ono đubre od TOI TOI wc-a je napokon zamrzlo. Mislim…zamrzla je ona plava tekućina u koju seremo a koja nam je redovito pošpricavala naša bauštelska prkna. No kažem…temperature pale ispod nule…“plavetnilo“ se smrzlo…pa sad govno padne na plavi led…baš ko da si ga bacio sa 2. Kata na pločnik. Sad svi na baušteli seremo sa osmjehom na licu i čistim prknom.
Sa padom temperature obično dođe i kakvo nevrijeme. Eto u Rijeci, sad u petak, zakrkalo snježine…i to ono pošteno. Ja nisam mjerodavan za proglašavanje elementarnih nepogoda…al…ako je ono u petak bilo „elementarna pogoda“…e ja ga jebem. Dakle taj petak sam nekako na vrijeme stigao u svoju podstanarsku krletku na Drenovi…a onda baš nekako oko 6 navečer nastao krljanac u gradu. Na Drenovi ga palo preko 20 centi…niko nema zimske gume i moš ga jebat…kaos. Prespavam ja petak i u subotu u rano jutro zaprašim materi u Liku. Odmorim se u Lici ka onaj sinjski alaj čauš što nikad ništa ne radi a svi mu plješću. Već u ponedjeljak (jučer) sam bio na poslu a nakon posla već sam bio u birtiji…pa kažu u birtiji – „Pa ovi u gradu Rijeci uopće ne čiste pješačke plohe od snjega….svi padaju ka pingvini po trotuarima!“…i tu se ja sjetim svoje Like i davnih 80tih kad bi kod nas zakrkala snježna. U moju ulicu nikad nije ušla ralica…ka da joj je centralni komitet zabranio da uđe. E..al ondab onaj moj ludi komšo iša od kuće do kuće i iz svake kuće izvuka po jedno zdravo muško čeljade i uvalio mu lopatu u ruke. Sjećam se kad je kuca na naša vrata pa mu ja reka da ćaća spava a on meni da ga odma idem probudit il on zove MILICIJU…ondab ćaća reka da jebe njega i miliciju jer da je doša iz noćne i da mu ne pada na pamet da još ide čistit i da nek uzme mene da idem ja. Ondab se sabralo njih 20-tak (i ja) i uvijek bi ulicu krenuli čistiti od njenoga kraja prema glavnoj cesti. Čim bi počeli odma bi strusili litru rakije pa bi već na 20 tom metru pomalo počeli skretat sa „trase“. Ondab se moglo čuti od nekog pametnog „Ljudi Bog vas jeba pa nama treba geodeta il mi odešmo u pičku maternu!“. Dok bi došli do moje kuće već je onaj zadnji umjesto lopate ima harmoniku pa bi se to pretvorilo u dernek. Dok bi došli do glavne ceste pola bi ih popadalo a novih 50 centi snijega bi zakrkalo onaj početak od kud se krenulo čistiti. I tako svake godine…skoro svaki dan. Čišćenje moje ulice je bio društveno korisan rad…a i ljudi su se družili…pričali…zajebavali….smijali…ali najviše naglašavam DRUŽILI.
I sad da se vratim na ponedjeljak u Rijeci. Idem ja s posla prema Drenovi…i jebalo majku…vidim kod busne stanice istu onu borovu granu koju sam vidio još u subotu i niko ju živ nije maknuo neg ju svi ko krave obilaze. A ja lijepo auto sa strane…upalim sva 4…izađem van…zgrabim onu granu i odvučem ju na prvo prazno mjesto sa strane a sve skupa jedva 15 metara od mjesta gdje je bila. Maknem tu granurdu…e jesam je maka…odma svi hodaju ravno i ništa ne zaobilaze…i ja se tu zapitam…pa vole li građani grada Rijeke ovaj svoj grad? Svi se žale kako pješačke staze nisu očišćene a nitko…ali baš nitko od tih istih građana nije rekao „Dobro pička mu materina ajmo sami očistiti“…pa se javi mjesnom odboru da se građani sami organiziraju i čiste pješačke zone jer eto to je najmanje što mogu učiniti za GRAD U KOM ŽIVE i za GRAD KOJEG VOLE. Pa se sabere 200 litara kuhanog vina…pa se ljudi međusobno druže…pričaju…zajebavaju i smiju…baš kao one moje ličke budale sa početka ove priče. Eeeeeeeeeee…al NE! Ležat doma u fotelji i srat kako ništa nije očišćeno – to DA! Da ga je palo 2 metra, neka me izjebe onaj šnaucer od engleske kraljice ako bi itko živ od građana rekao „Ljudi…sunce mu žareno…ma da ga nije ovaj put stvarno malo previše palo!?!?!?!?“…ako bi se i našao netko „pametan“ tko bi postavio to pitanje, vjerovatno bi se našao netko još pametniji ko bi rekao „Maaa daaaaaaj samo lezi i seri kako nitko ništa ne čisti…pa nećemo valjda mi ići čistiti…ionako sam bio u kladionici jučer i nisam imao danas u planu ponovo do nje!“. Moram priznati da sam ostao razočaran ponašanjem građana grada Rijeke….katastrofa…pa baš si sad mislim…pa nedaj Bože kakvog potresa od 9 Rihtera…pa već vidim pavijana kako leži u fotelji i žali se da mu još nitko nije maknuo crijep sa glave dok desnom rukom ispunjava listić iz kladionice i stavlja „1-inicu“ na pobjedu domaćina…nogometnog kluba RIJEKA jer on je ARMAAADAAAAAA….jer on voli svoj GRAD RIJEKUUUUUUUUUUU…

21.12.2010. u 22:42 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Obrana i zaštita od gluposti