OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

petak, 22.10.2010.

ZABRANJENA LJUBAV U RH

Sjednem kod Iveta...reko Ive daj dupli pelin...dok čekam pelin...uzmem novine...jutarnji...kad preko cijele naslovnice...kaže LJUBAVNA DRAMA HRVATA I FILIPINCA KOJI POSTAJE ŽENA. Taj...naš...jel...Rvat se zove Marko pa dalje ispod tog naslova stoji
MARKO:"MOJU ĆE APRIL PROTJERATI!"
MUP:"KOJA APRIL? TO JE MUŠKARAC!"
Ovo "MUP" nije drugi Rvat, nego MUP...el?...boga ti MUP...murja..poli´cja...el. Dakle...ukratko...zaljubio se naš Rvat Markan u Filipinca pod ženskim imenom April koji upravo mjenja spol. Stariji ljudi bi rekli "Jebe lud zbunjenog!" pa tim ispada da je Markan LUD a April ZBUNJENA. U sve se, htio ne htio, upleo i MUP jer očito da je došlo vrijeme da April mora napustiti Rvacku iz nekih administrativno-birokratskih razloga. Da je Markan pametan rekao bi svojoj April da je izabrala krivo ime. Doduše još April nije promjenila spol pa sad više ni sam neznam dal da o njoj pišem kao ONA ili da o njemu pišem kao ON. Moj Markane osim što si zbunio MUP (mada se po izjavi MUP-a isti ne čini zbunjen...pa gdješ MUP-ovcima podvalit muda pod vaginu!?!?!?) zbunio si i mene. Ja sam uvjeren da MUP nebi reagirao onako kako je reagirao da je Markanova izabranica (izabranitelj) izabrala (izabrao) umjesto APRIL, recimo staro rvacko ime...TRAVANJKA. Kud jadni Filipinac mjenja spol...tud izabere ime April!? - HE-LOOOOOUUUUU...OVO JE HRVACKA!?!?!?!? Neznam...Markan mi se čini nacionalno onesvješten jer kud mu je žena zapravo trenutno muško...tud joj još novo ime April. Neznam...nekako mi se Travanjka čini manje upadljivo od April...uostalom...April?...mjenja ime i opet uzme muško...jer bi onda trebala biti Aprilka...ama Markane "fulao si ceo fudbal".
Da ljubav nema granica, dokazuje naš Markan izabravši u prvom kvalifikacijskom susretu muškarca koji u finalu nastupa kao žena. Na Markanovu žalost njegova izabranica ispada u prvom krugu kvalifikacija kao što u ovoj zemlji sve što je "nenormalno" ispada u prvom kvalifikacijskom kolu. Nije javna tajna da sam ja kao bloger deklarirani podržavatelj homoseksualaca i njihovim prava...lezbijke i na vas Krule misli i podržava vas. Zašto se nebi omogućilo da Markan bude sretan čovjek? Sreća je individualna stvar i ono što Markana veseli ne znači da veseli mene jer ja sigurno nebi bio sretan da mi danas sutra cura promjeni spol u muško, promjeni ime u Mmbuta i ode u Urugvaj...ali naš Markan je sretan. Nažalost...na današnji dan nije sretan...jer eto MUP kaže da je April MUŠKO. Markane ne očajavaj...isfuraj sve do kraja...nek tvoja April postane žensko pa ako treba odvedi je u MUP nek skine gaće pred onim tamo inspektorom...pa mu reci "Moj inšpektore...oli ovo nije jedna prekrasna ženska vagina?!"....znam da zvuči vulgarno ali ako misliš bilo što napraviti, morat ćeš biti takav. Na finjaka u ovoj našoj državi ništa ne prolazi. Jel ideš po propisima i na fino, svi te odjebu. Uzmeš bombu i plinsku bocu na leđa i dereš se "Gdje ste bili 91-e majku vam jebem!" - svi te primaju i s tobom razgovaraju. To je danas tako...tkz "bombaško-91a-kultura dijaloga!" (i mi bi u EUNIJU???). Nek ti April promjeni spol do kraja a onda je pošalji sa plinskom bocom, bombama i obučenu u ZNG odoru sa ogromnom šahovnicom na čelu....nek uđe u MUP i nek se dere "Gdje ste bili 91-e pička vam materna!"...mada je April vjerovatno brala mango po Filipinima te davne 1991...al to nije bitno...jer danas se djeca od 14 godina deru "Gdje si ti bio 91-e" mada su ista tih godina bila u ćaćinim mudima i imali prekomandu iz lijevog u desno mudo.
Čak je i ovaj moj tekst suvišan. Nemam pravo pisati o tome jer radi se o ČOVJEKU i njegovom životu...no jedini razlog zbog kojeg pišem su šupci koji će se nad Markanovom sudbinom zgražati i što je najbolje osuđivati ga...mada isti doma drkaju na susjedovu kćerku od 14 godina i nedjeljom sjede u crkvenoj klupi lažno skrušenim pogledom gledajuć u vitraji na kom je Isus. Nitko se u društvu ne trudi da bi nešto shvatio nego se osuđuje na prvu. Svi su ušablonirani. Osuđujete li one koji guzicu brišu odozgo prema dolje? Naravno da ne...jer brisanje guzice shvaćate kao stvar pojedinca kako će on bristai guzicu. Kad je šupak u pitanju sve vam je jasno...kad je čovjek u pitanju - nemate pojma...pa krenite sa shvaćanjem od samog početka...a početak kaže da je šupak na čovjeku.
Živjela narodna republika Sjeverna Korea i Republika Hrvatska...gdje ste vi bili 91-e?
A sad drugi dupli pelin...imal neko što protiv?
Image and video hosting by TinyPic

22.10.2010. u 18:50 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Obrana i zaštita od gluposti