OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

utorak, 12.10.2010.

Tava + čarape + radničke cipele

Ležim neki dan u svojoj podstanarskoj krletci...prebirem nožnim prstima po teve kanalima...te ima slike te nema...reko jebem vas i digitalizaciju signala...čemu digitalni signal kad nemam slike a prije sam lovio sliku zabivši vilicu u ono govno od priključka za antenu na tevejcu. Sve se nešto suvremeniziralo...a standard nikad gori. Ležavši ka prežderani dabar na komadu plutajućeg trupca, gledam svoj mali brlog u kome bivam i gledam što ja najvrijednije od stvari imam a da je moje. Sve skupa kad sam sabrao...vrijedi ka polovni lonac auspuha na škodi favoritki 91-og godišta. Reko "Baš lijepo"....odmah sam se sjetio svoga ćaće koji je stalno govorio "Uči pičkat ona materna luda, tebi i onom blentavom Radi s kojim šljive kradeš!!!"...a na kraju se sve završavalo sa "Jesi čuo pičkat materna divlja...inače ćeš kopat kanale!". Sudbina je htjela da kanale ne kopam jer to danas rade bageri ali ćaća je bio pronicljiv pa eto stojim uz kanal dok ga bager kopa...naravno, ne sam nego sa Mehom. Usput budi rečeno koliko je taj posao interesantan i zabavan kazuje Mehina izjava koju je neki dan dao na moje pitanje "Meho bil jebava kobilu za 2000 eura!?" - a on odgovorio "Bi šefe i to s guštom. Radije da jebem kobilu neg da se jebem sa kanalom!". Reko gdje si Meho bio tih davnih godina da rečeš mom ćaći koju pametnu o kanalu i školi. Dakle da se vratim....ležim...plutam ka dabar...i gledam okolo što imam vrijedno od pokretne imovine. Odma mi upa u oko tevejac...preksrasan...LCD...prekrasan al funkcionalan ko lijevi bubreg od pokojnog Jure što je u 40 godina popio 46 ininih cisterni punih konjaka. Ja neznam koja pička materna toj mojoj televiziji al čim me vidi neće da upali iz prve. Kako stisnem ono UPALI...pojavi mi se mrak...neznam...možda imam neki vizionarski televizor koji mi predviđa sudbinu pa otud mrak. Doslovce TONA IMA SLIKE NEMA. I onda pali i gasi 3-4 puta i onda iz 5og puta pojavi se slika. Marka TOSHIBA - nikad ne kupujte...viče Vlado u birtiji da i njih jebe toshibin tevejac...a isti ko moj. I onda neko veli JAPANAC!? - Da na njemu piše "Zenica vižn" - sam bi se palio čim bi me vidio. Japanac? - nabijem ga. S televizora mi pogled padne na moju novu teflon tavu od 200 kuna koja spada među moju najvredniju pokretninu. Ima anatomsku dršku i po tome je posebna...neznam...valjda. Ima i neku crvenu točkicu u sred sebe pa je i po tome posebna. Ama moja je tava i tim je još posebnija. Jednom sam samo u njoj ispeka neku avijaciju (piletinu) i još je nisam zasolio tako da sam se skoro izrigao nakon jela...al tave neka. Sa nje mi pogled padne na moje polovne radničke cipele sa čeličnom kapom. Isto su pokretnina u mom vlasništvu. Praktične su za djeljenje vritnjaka zbog čelične kapice na vrhu da mi isti onaj bager kraj kanala ne samelje stopalo...hm...stopalo...isto pokretnina u mom vlasništvu. Sa tave mi pogled padne na ovaj moj lap top. Isto pokretnina. Ima toliko mali ekran da postove na blogu pišem sa dvogledom na očima. To valjda ima inča ko prosječno mali penis ili ti u narodu poznatiji pod nazivom - kurac. E...al je pokretnina...i to jedna od vrijednijih. Sa lap toponje mi pogled padne na 3 para čarapa koje leže na podu. 3 para a 6 različitih čarapa. Po tome sam poznat...nikad ne nosim čarape u paru - čemu to? - ko se pametan sjetio da čarape moraju biti iste? - to mi nikako nije jasno. Sa čarapa mi pogled padne na set novih tanjura koji nažalost nisu moji neg od gazdarice pa samim tim nisu u mom vlasništvu i ne mogu ih smatrati novčano vrijednim jer ih prodat ne mogu. Odjeću ne računam...ona je pokretnina ali ako nju prodam neda mi se hodat gol....bar za sada. Dakle...vrijednost svih pokretnina u mom vlasništvu jednaka je plaći prosječnog berača pamuka od prije 300 godina, negdje na jugu Amer´ke. Ležim ja...zbrajam...tevejac koji sliku daj kad on oće + tava + radničke cipele + lap top + čarape + tanjuri (ako ih ukradem) = ibožepomozi kn. Ležim...razmišljam...pa ja stvarno nemam ništa. Uto me zasvrbi šupak i da ću se počešat, skužim imam šuplje gaće na sebi. Hm...okrenem se na bok i pri okretanju zakacim nožnim palcem po tevejcu i prebaci se kanal sa rtl-a na novu tv...a tamo reportaža o tome kako je nekom hadezejovcu Barišiću upala murja u stan i našla 2 i pol miliona kuna. Našli mu u kući 2 ipo miliona kuna!?!?!?...a vele kod jedne kćeri mu našli 100 iljada eura a kod druge 200 iljada...ja se okrenem...pogledam prema svojim vratima...zamislim se - da meni upadne MUP u stan...odem meni moja tava...čarape...tevejac...a njemu našli 2 i po miliona kuna. Ko zna jel on ima tavu? - HDZ zna. Što reći nego ŽIVIO KRIZNI POREZ!
Image and video hosting by TinyPic

12.10.2010. u 10:38 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Obrana i zaštita od gluposti