Image Hosted by ImageShack.us




online





Image Hosted by ImageShack.us

22.06.2006., četvrtak

Zadnja naša za ovo prvenstvo.......

Eto završi za nas,
a bili smo svi u jedan glas.
I priznat moram da mi je u početku
išlo malo na živce,
isto su me takle lipe naše klice.
I sad sam vam malo tužna ja
jerbo je završilo sa 2:2.
A šta ćeš
lipo je Šuker reka
da za ovo triba srića
al ona očito nije na našoj strani bila.........
ovaj put.......................
wavewavewavewavewave

- 23:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.06.2006., subota

Svjetsko prvenstvo

A ma neće me stihovi večeras.....
Nije njihovo veče
da ih se peče.
A tila sam samo reći riči dvi
o ljepoj našoj naciji.
I o balunu crno bilom
koji se širi svitom.
Ajmo ća svi digdnit kredite
pa ćemo u bile svite.
Da navijamo za naše
i ispijamo flaše.
Možda se i potučemo malo,
al samo ono,predvođeni šalom.
Moji susidi već početak slave
možda im dodam i malo banane.
Pa nek se vesele
uz crveno bijele.
Ajte ljudi sad vam želi mirnu noć
i ne bojte se brzo će vam utorak doć
Eto razlog za veselje
afrika,paprika a i zelje!!!!!!!!!

partyhrvatskapartyhrvatskapartyhrvatskaheadbangheadbang





- 00:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve krtice mi smo iste
izgledamo kao gliste,
a obline nama vise!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Evo pišite nam ako oćete i ako nećete!