Image Hosted by ImageShack.us




online





Image Hosted by ImageShack.us

08.04.2006., subota

mdj eto vamin kratica
pokraj buba zlatica....
koje napadaju kumpire
koji tamo vire....
Iz zemljice lake
fale njima dlake....
Krumpiri,krumpiri
vi ste meni sve
bez vas nemam ništa pa ni rakijeeeeeeeeeeeeee.........
Rakija krumpirača
to je meni nedaća........
Jedinka žena iz Hrvatske
otkopčala meni hlače.....
Biče,biče nedače...
Al ništa bez kumpira,
ko to tamo mene dira?!
Jel to kuna zlatica
ili ptica krilatica?!
Il je možda međed Brundo
il je možda Maroje Dundo?!
Ma nema veze svi su isti
samo nemoj mene gristi.......
Ajoooooooooooooooooooj........
Fali meni leptirica
za sklepanje rimica...
Bjega,tebe...
kažu oni
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...................

- 00:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve krtice mi smo iste
izgledamo kao gliste,
a obline nama vise!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Evo pišite nam ako oćete i ako nećete!