Image Hosted by ImageShack.us




online





Image Hosted by ImageShack.us

08.04.2006., subota

ETO NAMA NOVO VEČER NA GVOMILI KOmšija....

I sjedimo mi u mrklom mraku
ma nije mrak,gori svića,
a u meni puca srića.
Sad ću vam nabrojit face
koji oko mene .....
A jooooj oni mene bune
pa ne mogu sklepat ništa....
Haiiiiiiiikuuuuuuuuuuuuuu.......
Ma provat ću sada ja
Bija,baja buf.....
Prvi je moj čača
i sad ode puno trača...
Kaže nisam ja
Bija,baja buf....
Drugi su njim priča Krešo
on je sve granice prešo....
Ma daj ti stani malo
Nismo u Bosni......
A treći je oni barba
on bi nas sve pofarba...
Al ne damo mu...........
Četvrti je moj dragi preko
on bi sad sad daleko.....
Al ne možeeeeeeeeeeeeeee....
I ja tu sad pišem
Eto vam ga na................

- 00:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve krtice mi smo iste
izgledamo kao gliste,
a obline nama vise!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Evo pišite nam ako oćete i ako nećete!