Image Hosted by ImageShack.us




online





Image Hosted by ImageShack.us

17.03.2006., petak

Sad ću ja samo da mi rima dođe
al vas sve to brzo prođe.
Čitate a ne kužite
da vam je cilj da se družite.
I ne blejite više u ekran
jerbo vas čeka okean.
A joj Đole mi u pozadini svira
pa me dekoncentrira.
Većni snegovi otope...
neka kiše na prestaju
nek se vulkani probude
sam nek nam lipo bude....

- 23:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Evo štikla.........

Jer još trava nije nikla...
ojdada ojda ojda ojda da
Tamo gdje je štikla stala moja
tamo nema ništa gnoja
Hajde janje moje
Tika taka oko pola tri
provedi me kroz pašnjake da me niko ne vidi
Pa me dobro sjenom skrij
Đavoli su tvoji kumovi
Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj
Zvrc,zvrc europi ujedinjenoj.
Sojčice devojčice daj obuci
opančice
Ojda,da ojda da ojdamo se u planini
Bija baja buf
trif traf u rimi.
Cupa, cupa, zumba, zumba
Seno, slama, i mekinje
Cikla nikla, ispod štikla
Afrika i paradajz
Zlatan prsten i čuspajz...

- 23:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Nek čuje bol,
u pjesmi koju pjevam
njoj samo njoj...
bacila je škovace...
koje su je smetaleeeeee....

A mi bi štikle obradile,al ih ne nosimo pa molim one koji imaju štikle da nam ih proslijede....

- 23:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.03.2006., petak

Eto mene opet

Dugo me bilo nije
jerbo me nešto inspiracija ne grije.
Sigurno je uvatilo proliće
pa sad puca od sriće.
Je da snig još pada,
al proliće nam stiže sada.
Njušim ga ja u zraku
ko pingvina u ljepom crnom fraku.
Al proliće i pingvin
skupa ne stoje
oni se ka nekako
jedno drugog boje.
Ma nije bitno koje je doba
bitno je da se fažol proba.
Odo ja sad na jedan fažol vrući(sa kobasom)
a vi se idite tuči.
Jer znate kako se kaže?!:
"Ko se tuče taj se voli".
Pa hajde da se volimo!!!!!!!!!!
I za kraj ostajte mi sretni,veseli i lijepi
i ne odajte se djeti!!!!!!!!!!

- 01:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve krtice mi smo iste
izgledamo kao gliste,
a obline nama vise!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Evo pišite nam ako oćete i ako nećete!