ponedjeljak, 24.04.2006.

ZAGREBAČKI HODOMAT

Image Hosted by ImageShack.us

- Dobro jutro, gospon magister!
- A, gospon Dragec, poštovanje.
- Čujte, ste čuli kak bu naš dragi gradonačelnik uvel gradsku placovinu za aute?
- Čuo sam, da. U svim će se kvartovima plaćati parkiranje.
- A zakaj, molim vas lepo?
- Pa, susjed, velke su gužve u gradu. Ljudi će se manje voziti a i gradski proračun će biti puniji. Na taj će naćin biti više novca za pametne projekte...
- Krasno! Onda ja predlažem da se na izlazu iz svakog dvorišta i haustora instaliraju automati pa nek zagrepčani plačaju če hočeju hodati po gradu i delati gužve.
- Kako to mislite?
- Pa lepo, ko hoće ziti vun z dvorišta ili zgrade mora lepo caltati hodarinu. Mi pezioneri bi imali povlaštenu mesečnu tarifu od sto kuna a i mogli bi, naprimer, nedelom šetati po gradu i hraniti golubeke zabadava. A i turistima bi se na ulasku u grad naplačivalo..
- Pretjerujete, gospon Dragec. Ipak, nekakvog se reda mora uvesti.
- Je, a možda imate praf gospon magister. Vi meni se tak lepo rastumačite. Blago nama dok imamo tak dobrog gradonačelnika kaj nas voli, misli na nas i još nam puni gradsku blagajnu s kintom. Bogme, ne znamo kam bi s nofcima. Nego, jeste za jednu višnjevaču, gospon sused? Domaću, pravu..
- Ne bi sad, hvala vam. Čekam kolegu da dođe po mene pa za vikend idemo na golf, u Istru. Drugi put, gospon Dragec, obečavam. Doviđenja..
- Ha, niš onda, bok gospon magister.. doviđenja...

- 22:59 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...