nedjelja, 09.04.2006.

PAUK USLUGA












- Sused! Sused! Ojte sim malo!
-A, poštovanje gospon Dragec. Recite...
- Čujte, da vas nekaj pitam. Ste čuli da su našem Vajat Erpu digli auto?
- Kome?
- Pa, našem šerifu. Znate..
- Kakvom šerifu, susjed? Ja vas ništa ne razumijem..
- Pa Bandiću, gospon magister! Dignul mu je pauk auto!
- Aa, pa tako recite.. čitao sam nešto. Pa čovjek je krivo parkirao, eto, dogodi se i njemu..
- Je, malo sutra! Ja sam čul da se pak napil, pa su ga taksijem otfurali doma. Čul sam da mu je pauk dopelal auto pred kuću onak, iz usluge..
- Ma dajte, tko vam je to napričao?
- Je, je, gospon magistar! Rekel mi je Ruda kaj dela f kotlovnici Poglavarstva.
- Gospon Dragec, nemojte baš sve vjerovati. Znate, ljudi su vam..
- E moj gospon magister, mene f ovom gradu ništ više nemre iznenaditi. Da Bandiću za Uskrs Bozanić krunu na glavu dene i proglasi ga Carem zagrebačkim ništ se ne bi iznenadil.
- Ha, čujte, gospon Dragec. Naš vam gradonačelnik i jest u jednu ruku car, to ste dobro pogodili..
- Aha, sam vam rekel! Ste vi pameten čovek, se razmete ne? Nego sused, imam fine rakijice, čista šliva. Pet leta stare. Bi si spili z menom štamprleka?
- Joj, ne bi sad, hvala. Vozim. Idem do banke dignuti nešto eura. Sutra putujem..
- A onda ništ, gopon magister, bumo drugi put.
- Da, budemo neki drugi put. Bok, susjed..
- Bok.. bok gospon magister.

- 21:46 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...