petak, 31.03.2006.

FAUNOSEKSUALCI












- Gospon magister! Ojte malo sim!
- E, dobar dan gospon Dragec. Kak ste kaj?
- Super! Čujte, ste čuli da f Ameriki jen Amerikanec hoće oženiti kujsu? Pesa, kužite? I to službeno, prek suda..
- Čuo sam nešto. Znate, meni je to malo..
- A zakaj, molim vas lepo? Pa kaj ljudi kaj voliju živinu nemaju baš nikakva prava?
- Da, gospon Dragec, ali ja sam čuo da dotični gospodin želi oženiti psa jer je svom ljubimcu pokojna gospodarica ostavila oko 20 miliona dolara...
- A kaj ima veze? Pak smo ljudi! Ak čovek hoće oženiti pesa ili puru kaj to ima veze? Di su tu ljudska prava? Di je tu, kak veliju, tolerancija društva? A di su tu i prava jadne živine..?
- Gospon Dragec, nije vam to tako jednostavno. Treba donijeti zakonski prijedlog o registriranom partnerstvu i sve to skupa ozakoniti. Onda, tu se postavlja pitanje usvajanja djece.. i niz, niz drugih pitanja.
- Pa kaj? Zakaj neko ne bi oženil naprimer ofcu i usvojil normalno dete? Dobro, sigurno ta ofca ne bi išla detetu na roditelske zestenke al...
- Susjed, malo ste se zapetljali. Nije vam to samo tako...
- Nije? Bute vidli! Za deset let ljudi buju se ženili i za bukve...A i ja, bolje da sem se oženil za pauka nek za onu moju...
- E, da. Tako vam je to, susjed. Demokracija, pravo na odabir, ljudska prava, znate.. sve to skupa...
- Je, je. Nego, pustimo kujse. Bi si vi spili z menom jenu jabukovaču, gospon magister? Domaća je, kak cekin...
- Ne bi sad, hvala vam. Idem na katastar srediti neke papire.. Doviđenja, gospon Dragec..
- Je, onda bok, gospon magister.. doviđenja...

- 22:06 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...