nedjelja, 22.01.2006.

SC GIPS









(klikni na slikicu!)

- Bok sused!
-O, gospon Dragec, dobar dan. Kak je?
- Tak, tak.. ide. Nego sused, da vas nekaj pitam. Vi ste vučen čovek, onak.. imate velke škole: zakaj su digli cene komunalijama? Kaj vi mislite?
- Pa to vam je, moj susjed, bar jasno: spremaju se graditi novo skijalište na Jakuševcu. Jeste vidjeli ono novo brdo?
- Aha. Tam gde fest smrdi?
- E, baš tamo. Tamo će naš gospodin gradonačelnik, sredstvima prikupljenim odvožnjom velikog odpada, izgraditi skijaški centar. Dovest će ponajbolje svjetske skijaše koji će se boriti za titulu Snježni Princ. Skijaški centar GIPS, tako će se zvat.
- Sused, jel to vi mene..?!
- Ma ne, ozbiljno! Pa gdje bi ja vas..?
- A kaj bu i to gradil tigar gospona Milana? Onaj njegof kum, kak se zove..?
- A nego tko? Pa čovjek sad ima najviše iskustva, ne?
- Aha.. tak.. da,da. Sad mi je sve jasno. Fala sused na informaciji. Bute si spili jen gemišt?
- Ne bi sad, hvala. Žurim. Doviđenja, gospon Dragec..
- Bok, sused. Bok... bok.

- 10:42 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu, o kome, gdje...

U mojem dvorištu, tu u Paromlinskoj, ima svakojakih likova. Najdraži susjed mi je stari Gec (Dragec). Ima oko šezdeset godina i nije previše pametan (a možda se i pravi). Sve ga zanima.

On stanuje pored mene. Pored njega je kuća koju je od Drage Diklića kupio jedan intelektualac. Magistar ili doktor, ne znam. E, najbolje mi je kad sused Dragec čopi Magistra pa ga počne ispitivat da mu ovaj to stručno objasni. Ovaj je uvijek fin, uglađen i glumi pravog purgera. Svi u dvorištu znaju da je iz okolice Bjelovara.

Svaki dan slušam njih dvojcu i rikavam od smjeha. Evo nekih situacija pa vi vidite...