prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog jedne opuzenke koja zivi cc 5ookm od svog najdrazeg mista,

cerek kolko se slazes s svojom simpom cerek

ja ne virujen u te stvari al ima fora rezultata,,nekad pozelin da je istina,,eto ljudi pa se mirite


MALO O MENI
test o meni,,,ako nista znat cete dvi-tri vise o meni

if u nid mi

marchellina_s@hotmail.com
zoven se marcela(KROKODILKA,celicna,IRON,mara,
marchellina,droga,beck's,
amsterdam_girl
i jos par nadimaka koji se nebi smili znat...)
rodena u metkovicu(selu pokraj opuzena)
zivin:u rijeci(nazalost)
osnovna :zavrsena u opuzenu
srednja: zapoceta u rijeci


volin:
moju obitelj-BRATA,
prije(dora,dre,barabara,...JOJA&TEA)
hajduk,barcu,juve,neretvanac
,rk-opuzen,
hip-hop,dalmatinske pisme,klape,gegu,bob marelya,
cokolino,
brazil,
starke,
moj lancic
,rege,
narukvice,
elementel,shot,
zeljezo na mojin zubima...



ne volin:
skolu,profesore,
lazi,glupe ljude,
hranu,
cajke{iako znan koju},
dinamo,metkovic,nk-neretvu,
duhan,alkohol...



Molim vas, pomozite Zeki!!!
__/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!

linkici&blogici

stranica naseg rukometnog kluba
blog jednog,meni nepoznatog,miscanina
blog bratovog razreda
nesta o mon mistu
web mog mista
by ozic
o maratonu lada


blogovi
blog mog razreda
nocnaptica29
my kuma
kikyn blog trenutno zatvoren
kukura
majin i danijelin blog
anchy

blog profesionalaca
travellgirl
tinchy
karmen
nela
petra

Ne virujen u energiju koju ljudi nazivaju “ljubav”!!!
*****
Xxxxx will always be my reason to be born to hate love!!!
*****
…nema ljubavi u mojoj,,kratkoj biografiji,,,by.natasa beklavec,,,
*****
…ja volin samo sebe,a ko druge jebe,,,
...*****
ne govori vise da te “ne vole” kad odnjela si sve,,,by.crvena jabuka
*****
...sve su zene kurve,,,by.daleka obala..
*****
...zelio sam da me stvarno voli,,da joj ljubav nije aerobik...,,,...pamtim vjecno njene zadnje suze,i saptaje ti si covjek vrijedan,,ali zivot zivot on je bjedan,,,by.zabranjeno pusenje
*****
...muskarci su svinje,,,by.prljavci
*****
..ti si zadnji romantik na ovom svijetu sto se sporo krece i ceka raj,,,by. bijelo dugme...
*****
...ako zelis prijatelja evo ti ramena,,,by.crvena jabuka
*****
...steta sto je kurva,,,by,,prljavci
*****
...mozes imat moje tijelo,ali dusu ne,,,by.zabranjeno pusenje
*****
...i strasno mrzim romea i juliju,,,by.prljavci
*****
...steta sto,sto je kurva,,,by.prljavci
*****
...srce je moje vrh ledenog brijega,tu je puno duso padalo snijega,,,by.kemal monteno
*****
...tu noc kad si se udavala,niko ne zna zasto si plakala,,,by.prljavci
*****
...i kad mijesec iznad oblaka prvu zraku kao zlatan dukat baci pred tebe,i kad potjera maglu s prozora i osvijetili tvoje srce hladno,od mraza,,,by.dalamtino
*****
...samo jedno nemoj traziti,ono sto nemam ja,,ono sto odavno je postalo kamen u grudima,,,by.daleka obala
*****
...sad idem kuci iz ovih stopa da stavim srce pod kljuc,,,by.oliver dragojevic
*****
...sve sto imas ti,nada zove se,,,by.crvena jabuka
*****
...ja sam nicija zena i da u bijelom predem prag,jednom takva ljubav se ne ponavlja cesto,,i tiho kao sjena,opet pratim stari trag,,al grom ne udara dva put,u isto mijesto,,,by.Ivana Banfic
*****
...veze i poznanstva,,,by.prljavci
*****
...sto sad ljubav ima s tim,,,by.prljavci
*****
...uvijek sam bio samom sebi dovoljan,,,by.daleka obala
*****
..."ljubav","ljubav" je smisao zivota,prica mi covjek za sankom dok cigaru mota...izletio sam odmah da vidim sta je to,mercedes,krvavi pistolj i Mahir se je ubio,,,by.Edo maajka
*****
...zmija me za srce ugrizla,,,by.thpomson
*****
...zauvek cu da te volim,vec sam cula to,pa te pitam dal to vazi i kad je gotovo???,,,by.natasa beklavec
*****
...no women,no cry,,by.bob marley
*****
...na moje usne cudne rijeci naviru,,,by.daleka obala
*****
...ljubav je kao pijesma koju ludi pjesnik pise,,gruba rijec i nesta vise,,i dosao je kraj,,by daleka obala
*****
...niko nije znao sakrit suze ko marina,,by.prljavci
*****
...ja sam znao da cu svoju ljubav pokloniti njoj,,mojoj ljepoj zemlji hrvatskoj,,,by.daleka obala
*****
...tudi covik nikad nece znati,sto to veze dalmatinske ljude...
*****
...od ljubavi nase virnije nima,,,
*****
...neka tvoja ljubav ceka ludo srce iz daleka,pismu ovo koju pivan ja,,,


i tako dalje..ako se neko siti jos ovih slicnih,,protiv ljubavi,,nek napise,,ja se vec umorila



aaa


,,kad vise nisu vazne rijeci,imena ni godine,,,



...
ovo je posveceno jednon opuzencu,nean ni ja pojma zasto san to napisala:
17:40 27.7.2006.,srida
POTAKNUTA DOSADASNJIM ISKUSTVON...LEZIN U SVOJOJ SOBI...NA SVON KREVETU...SLUSAJUCI AUTA NA MAGISTRALI KOJI POVREMENO RAZBIJAJU TISINU KOJA MI POGODUJE RAZMISLJANU O SUMORNIN I HLADNIN SJENAMA,KOJE SAMO USPUTNO I NE ZNAJUCI GRADE MALI,KAMENI ZIDIC,KOJI PREDSTAVLJA JEDAN DIO MOG ZIVOTA,MALI,AL IPAK VAZAN ...TEMELJ ZIDINE KOJA PREDSTAVLJA MOJ ZIVOT...O TON TEMELJU,MON DJETINSTVU,VIRUJEN,OVISI MOJ STAV U ZIVOTU.IZGLED TVRDAVE JE ENERGIJA KOJU CU SIRIT U SVON ZIVOTU..LIPA TVRDAVA SIRI POZITIVNU ENERGIJU,A DI DJELUJEMO POZITIVNO,LJUDI NAS PRIHVACAJU I TADA SMO SRETNI,ZADOVOLJNI I SPOSOBNI UCINIT SVAKO DOBRO DILO KOJE CINE OSOBU DOBRON...A ONA TVRDAVA KOJA ESTETSKI NIJE UGODNA OKU,SIRI NEGATIVNU ENERGIJU I TADA JE SVE NEGATIVNO I SVE KRENE NIZBRDO...PITAN SE..IMA LI MEDU TIN KAMENIN DUSAMA KOJE SE METAFORICKI NAZIVAJU LJUDIMA NEKO...KOME DROGA NIJE TAMNA STRANA ZIVOTA...CIJI POGLED NE ODISE UMISLJENOSTI...NEKO KO SE NEZALI NA MRKOTRPAN NACIN ZIVOTA U OVOJ DOLINI NERETVE,KO JE IZ MOG MISTA...ZGODAN...DA IMA DOBRU SKOLU AL NIKAKO _____________ U __ I DA SE NE ZOVE____________...
PUNO TRAZIN...HA?

stihici,,,sve i svasta

o hajduce
neka,neka nek se zna
rota je moj idol
nertvanac


1. AKO MENE MLADA NESTANE MA NESTANE NERETVANAC MAJKO OSTAJE...

2. NAPUNIT CU TRI PIŠTOLJA PA CU PUCAT KROZ MISTO, CILON SVITU NA VESELJE METKOVCIMA NA ŽALOST

3.PROLILI SMO NERETVU SVU SA KOKA KOLON A BODOVE DOBILI ZA ZELENIM STOLOM

4.NA SVETOG STIPANA ZASTAVA VIJORI I ONA GOVORI PLAVI SU NAJBOLJI (CIKA CAKA,e,e,e)

5. KO NESKACE METKOVAC JE eee....

6. NA PODVORNICI NA PODVORNICI SA ONE STRANE KEKOVCA NAVIJAMO NAVIJAMO NAVIJAMO ZA NERETVANCA ALE ALE ...

7. NERETVANAC NERETVANAC EEEEEEE NERETVANAC ....

8. ZNAJ DA VOLIN GA JA JER ON JE PRVAK SVITA ZNAJ DA VOLIN GA JA NERETVANACA IZ MISTA

9. AMO PLAVI NADO NAŠA TREĆA LIGA SAD JE NAŠA

10. DAO BI STO AMERIKA SVE NA SVITU JA BI DAO PA DA SIDNEM NA TRIBINU I U PIČKU MATERINU ŠALJEN METKOVCE

11. METKOVIĆ SRBIJA METKOVIĆ SRBIJA METKOVIĆ SRBIJA

12. DA TE MOGU PISMON ZVATI ....

13. OPUZENSKE USKE KALE MALE...

14. JEBO VAS JAMBO JEBO VAS JAMBO

15. METKOVCI NAS NEVOLE A MI ZNAMO ŠTA JE 7 : 1 PUNO JE DA BRAT BARTU DAJE


za teu: TREBA MI GUTLJAJ VINA,DA MI VRATI DRUSTVO,SKRATI BOL...by.magazin
za joju: SRCE NIJE KAMEN,JER SRCE NIJE KAMEN...by.tose
za barbaru:SVE BI SEKE LJUBILE MORNARE...by.magazin
za doru:HEJ LJEPOTICE MOJA PRIJATELJICE...by.seve
za dre:OOPROSTI...by.giboni

U šumarku skrivenom medvjeda je mali dom,
oni čak i lete, pogledajte!
Neki ljudi okrutni, opasni k'o zmaj
slistili bi taj pravi mali raj!
No neće, neće bogme moć jer mali medvjedi će doć!
K'o jedan borit će se svi i šumu spasiti!
Ako voliš planinu, rijeku i cvijet
primit će te odmah u svoj šumski svijet,
ti čudesni maleni Leteći medvjedi!

OBOZAVAN OVU PISMU

SHOT:
kolko nisko idemo, može li uopce niže
možda nam se dig'o zanos al standard nam se ne diže
dani ponosa i slave… i minusa na tekucem
mi ne živimo, mi preživljavamo
šta ostavljamo našem buducem naraštaju?
dugove, racune,
rate kredita nas guše a nemamo ni kune
kombiniramo kako odgodit placanje bar za desetak dana
jebo život kad na karticu se kupuje hrana
di smo sad
stara štednja se otopila
ošla na ono bitno: pojela se i popila
bez svega smo ostali, prenaglo nas je pogodilo
ko uopce zna što se to prek noci dogodilo

REMI:
koga da pitam brate ko ce mi dat odgovore
reci bilo šta osim da je moglo biti gore

SHOT:
sve te tisuce, hiljadarke, konjanici i rudari
stavljani davno na stranu za neki san da se ostvari
nestali u brojkama
brojke ko snijeg okopnile
dok mi smo preživljavali životne stvari poskupile
i di smo sad?
napokon mirni,
napokon slobodni,
napokon u svojoj državi
al sad smo siromašni
dali smo svoje snove za ovu zemlju i nije nam žao
al usput se našao domoljub veci od nas pa pokrao sav višak
radili al nisu nas cijenili
mjesecima cekali da plate trud što smo uložili
di smo sad?
opet sve ispocetka
za kolko nisko idemo od ponedeljka do petka
kolko danas vrijedi naš rad
imali smo sad nemamo
di smo sad


REFREN:
Samo živimo iz dana u dan
i svaki san davno nestao je izbrisan…
Koga da pitam brate, tko ce mi dat odgovore
reci bilo šta osim da je moglo biti gore

SHOT:
i di smo sad (di smo)
još cekamo bolje sutra
možda naivno se nadamo istim stvarima
dok iznutra cijeli sistem zakazuje
nema pravde da nas štiti,
nema poštene vlasti
sve sami konvertiti
obecanja su jeftina a život je tako skup
pa su uzor kriminalci
šta ceš nije narod glup
hoce standard,
hoce lovu,
hoce živit,
hoce sve
a to cekaju
i cekaju
i cekaju
i popizde
jer nema smisla, režije su visoke, minus je preduboko
sve to traje predugo
narod puk'o
jedni kukaju što jucer bilo bolje je neg danas
drugi divljaju galame dok ih puca nacionalni zanos
i... pitam te... pitam te...
di smo sad
dalje radimo na crno ispod cijene al' do kad
ko ce vratit dostojanstvo, ko ce platit punu cijenu
dat nam tol'ko kol'ko vrijedimo da stvari jednom krenu
više gubimo strpljenje samo brojimo probleme
sve što imali smo nemamo i teško nam je breme
pa na kraju svatko zapita se «kolko nisko spao sam»
pa kako onda ostat ponosan....

REFREN

BRIDGE:
REMI:
i reci mi sa smo mogli promijeniti svijet
reci mi molim te
i da ce djeca što dolaze imat nasljede za ponijet
SHOT:
i reci mi da nismo sve dobro uništili
reci mi molim te
i da cu moci mirno spavati od savjesti
REMI:
reci mi da možemo izgraditi, da još nije prekasno
i ako zakažem daj mi snage stvorit nešto prekrasno
SHOT:
i vec sutra volio bih otvoriti oci pa da budem zahvalan
al ne mogu pa stisnem zube i hodam iz dana u dan



gego je legenda
JABUKA
Jabuka
Gego & Picigin Band - Nema albuma

(kaca, kaca, tira, vira, tira, laška)

Zora sviče eto nje,
Škoja nasrid pučine

Ulalalala jupi je
Život mi gre naboje
Otkad son (jo!)
Oplovi (jo!)
Oko škoja Jabuke

Busole polude
Oko škoja Jabuke

Marijan Ban: A Gego, ču san neke priče da je malo drukčije bilo nego šta nan ti sad ode pivaš, a? Šta misliš?

Rigoli smo utroje
Malo iza Jabuke

Ulalalala jupi je
Život mi gre naboje
Otkad son (jo!)
Oplovi (jo!)
Oko škoja Jabuke

Mama jo son lud
Farian, Reyam i Gego - Gego & Picigin band


Refren:
Mama jo son lud
Mama jo son pun
Smanton i zamanto
Pjon i nafumon

I kad sam jo bi moli
Ludi su me zvoli
I uvik jo son ti bi
Ka i ne drugi

Refren

I svi smo mi smo svi smo mi
(A ca smo to mi?)
Svi smo mi smo ludi
Smantoni zamantoni
Pjoni nafumoni

Refren

I da sam išempjon
To več novost ni
Vidili bi tebe
Da si s menon bi
I da sam išempjon
To več novost ni
Vidili bi tebe
Da si s menon bi

Refren (do kraja


Curice ljetne
Gego - Gego & Picigin band


One dolaze u danima ljetnim
One će mnoge nas napraviti sretnim
One dohodidu u donima litnjim
One će mnoge nos napraviti sritnim

Refren:
Jer one su divne
One su sretne
One su von divne
Curice ljetne

Jer one su divne
One su sretne
One su von divne
Curice ljetne

Sve taljanine
Sve inglezine
Sve norvežine
Su cure fine
Zategnute corne

Izgledaju ludo
Šempjaju ti glovu
Nije ni cudo

Refren

I jo ujutro na kafu
One rivon šetoju
Svaka lipša od lipše
Glovu non išempjoše

Refren

Kad projde lito I dojde zima
Svak se vroti
Na ono ca ima
Za niko vrime
Arivaju kartoline
Sin ili ćer ajme tebi sine!

Refren

ovo je obrade jedne lipe stvari

Ne plac
Ford, Marley i Gego - Gego & Picigin band


I remember when we used to sit
In a government yard...

Refren:
Ne plac plac plac
Ženo ne plac
Kad te jubin
Ženo ne plac
Ne plac plac plac
Ženo ne plac
Kad te jubin
Ženo ne plac

Nimo žene nimo kraja
Nimo gušta nimo sjaja
Nimo žene nimo kraja
Nimo gušta nimo sjaja

Refren

Everything's gonna be alright
Everything's gonna...

Refren

Nimo žene nimo kraja
Nimo gušta nimo sjaja
Nimo žene nimo kraja
Nimo gušta nimo sjaja

Refren

I remember when we used to sit
In the government yard...

Refren

Nimo žene nimo kraja
Nimo gušta nimo sjaja
Nimo žene nimo kraja
Nimo gušta nimo sjaja

Refren

Kanu Kanunje

Ali Farka Ture i Gego - Gego & Picigin band


Bolilo me sarce, obli me je znoj
Kad son von moro
Napustit svoj rodni škoj
Di ružmarin cva, di san rojen ja
Ostala je tamo judi sva jubov moja

Refren:
Ako te iko pito di son jo s Mutnin son
Vozin cisternu po vaz don
I gledon Wimbledon
Goran gubi, Goran dobije
Nakraju se ćerce moja
Sve sritno svaršije
Kanu kanunje kanunje korason
Kanu kanunje kanunje kanunje
Kanunje korason

Bolilo me sarce, obli me je znoj
Kad son von jo vidi jubavi svojoj kroj
U kući mojoj storoj, ca zid crikve te darži
Propali su svi moji sni o sritnoj jubavi

(Ako te iko)
Refren

Bolilo me sarce, obli me je znoj
Kad son von jo vidi izgoren rodni škoj
Di je ružmarin cva, di san rojen ja
U dvo dona nestala je sva jubov moja

Refren
Jubov moja
Gego - Gego & Picigin band


Vapor parti i cimu molaje
Moja draga sviton navigaje
Vapor parti i cimu molaje
Moja draga sviton navigaje

Refren:
Jubov moja, jubov moja, jubov moja
Jubov moja, jubov moja, jubov moja
Jubov moja, jubov moja, jubov moja
Jubov moja, jubov moja, jubov moja
Velika do neba!

I di si sve bila
I s kin si vino pila
I kome robu prala
I jesi kome dala?

Refren

Para ra pa parapa
Ra pa pa ra pa pa pa ra...

Refren

Ti si bila na Jamajku
Ostvarila svoju bajku
I kakvo ih sunce grije
I je naše toplije

Refren

Sad jo gren navigat
A ti ćeš kantat
Pa ra ra pa pa pa ra pa...

Refren



nedjelja, 17.12.2006.

samo za joju

evo kad si vec pitala zasto nea novog posta,,eto sada ima
e pa fala na cd-eveima,,,joj koji tjedan,,,lose,,stvarno lose,,,napokon je zavrsija big brother,,,pa vec san mislila rec ''bogu fala vise'' kad ono ima jos nekih glupih 6 epizoda,,blabla,,uh,,al nea veze,,pa bija je i red da dalmatinac negdi dobije,,kad vec glupi purgeri uvik,al bas uvik imaju svugdi neku prednost,,joooooooj,,,nije ok al mi smo takva drzava s x manjih drzavica,,,evo ja san ovaj tjedan dobila i prvi komad,,,al profesor je taj ispit ponistija i u biti to nije komad,,al morala san ja zavrsit u velikon stilu i dobila san dva i z pismenog iz vjeroauka,,,ej vjeronaku,,i ka da ce mi ga zakljicit 3,,joooj
i odgovarala san ga za 4 ,,al ok sve to,,,dobila san komad iz opce iz pismenog,,i digne ona mene da odgovaran i nean ja pojama i zakljuci mi komad,,a pukla san,,totalno,,a sta cu,,,nisan jedina koja je ima komad iz opce,,sve je to ok,,,tad san vidila koje su mi cure stvarno prije,,,nisan ja trazila da se oko mene vrti cili razred al tu je bilo par ljudi na kojima se stvarno vidilo da in za sta me zajebla tako,,i onih koji mi se nisu ni obratili,,i jos nekakvih a svi su mi se predstvljali ka prijatelji,,al nea veze,,sve je super,,,e meni nestio nije jasno
zar je stvarno moguce da ti se jedan lik svida vise od godinu i po dana,,i onda zavrsite u iston kaficu,,,i ti sva ladna,,nimalo te ne tangira,,ma nemoguce,,,neke se stvari nikad,nikad ne zaboravljaju,,,
a jucer me moja ''mandica'' razveselila,,kako mi je drago da san je cula,,,falila mi je jakoooo
a i ova mala me bacila u totalni trans,,,jedva cekan prvu subotu akd dodoen,,bas me zanima di ce me izvest,,,a jos nean pojma ni di cu za novu bit,,,najvjerojatnije cu je docekat uz toplinu moga kreveta,,al nije ni to tako lose,,tjesin se...iden doma za tri dana,,niko sritniji od mene,,,joj,,i rodendan mi je za dva dana,,,to necu komenitrat,,,

pusa joji i tei,,,jako vas volin...



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.