Image Hosted by ImageShack.us
Grah za ručak - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

24.02.2010., srijeda

Grah za ručak




Haloooo zaspanci vrijeme je za ustajanje kao kroz maglu su doprle
do njegoa nečije riječi, trgnuo se a kraj kreveta je stajala susjeda koja
je čuvala klince. Karmen je ležala na njegovim grudima samo sneno je
promrmljala nešto i okrenula se, poljubio ju je govoreći ustani zakasnit
ćeš na posao. Trgla se na te riječi i kad je vidjela susjedu pokušala ih je
navući pokrivač na njihova gola tijela, sva sreća da sam ustala malo ranije
inače bi ti prespavala. Ustani kavica je već kuhana, morala sam ti reći da me
sutra nema moram u Opatiju kod sestre a Marijan bi mogao da ti čuva klince.
Karmen je ustala i počela da se oblači još uvijek sneno trljajući oči, nadam se
da će Mrijan da te zamijeni dodala je gledajući ga, pokazao joj je očima prema
svojim gaćicama koje su ležale pored kreveta. Naravno da ću da pazim klince
što se mene tiče možeš i danas da pođeš jer ja sam obišao sve firme i nisam
imao sreće ostat ću ovaj tjedan tu, govorio je dok je navlačio gaćice ispod deke.
Vidim da vam je bilo lijepo uz vragolasti smiješak je rekla susjeda, Idem da se
umijem pa ću na kavicu a ti spavaj još. Ma ne i ja bih sa vama popil kavicu kad
sam već budan govorio je Marijan ustajući i tražeći svoje hlače, eno ti tamo na
stolici hlače ali nemoraš još da ih oblačiš ljepši si mi jutros u gaćicama kroz
smijeh je opalila susjeda baš ti lijepo stoje. Lijepo stoje gaćice ili to što je u njima
nasmijala se Karmen, obadvoje je lijepo a sad na umivanje dodala je susjeda.
Karmen se na brzinu umilla i pošla u kuhinju a kad je Marijan ušao na stolu je
bila i rakijica kao i meze, zahvalno se nasmiješio sjedajući. Gdje ste vi bili juče
popodne ispekla sam kolače i htjela da vas iznenadim, kad su joj ispričali samo
se nasmijala govoreći dobro vam je došla ta šetnja pa ste šetajući završili i u
postelji. Uh zadnji trenutak je da ja brišem na posao dodala je Karmen ljubeći
Marijana nestala kroz vrata, nemoj da mi je povrijediš jako dobra je dušica ta moja
Karmen govorila je susjeda gledajući ga u oči. Gospođo nemam namjeru nikoga da
povrijedim uvijek pokušavam bit korektan sa svakim, nemoj ti meni gospođo ja
imam ime a sad ću i ja da popijem sa tobom rakiju pa ću poć da se spremim kad
ćeš ti ostat kod klinaca idem danas kod sestre. Dobro gos, pardon dobro šjora
Natalija smijući se odgovorio je ja ću da pripremim doručak za klince i izađem sa
njima u šetnju i kad se vratimo pripravim nešto za ručak. E volila bih da probam taj
tvoj ručak pokušat ćudoći do tri nazad, samo izvolite dodao je nazdravljajući joj.
A šta ćeš to da nam pripremiš upitala ga je, bit će već nešto samo da se trgovine
otvore pa ću da pođem a nešto ću već da smislim. Poželio sam graha mislio je u
sebi baš ću da odem na tržnicu neću ni da čekam da se otvori trgovina, Hajde da
popijemo kavicu do kraja pa ću ja samo da skočim na tržnicu a ti budi tu ako se
klinci probude. Dogovor je pao i Marijan se uputio na tržnicu da kupi potrebno za
grah, kupio je kilogram graha, i suhe svinjske nogice , crvenog luka u trgovini je
kupil paradaiz sosa kocku za juhu kruh i jajca. Došao je doma i počeo već da reže
crveni luk a suhu svinjsku nogicu je ubacil u toplu vodu da omekša da bi ju lakše
bilo očistiti. Oprao je olovicu graha stavio u vodu da prokuha jer je moral ocijedit prvu
vodu da ne bi artiljerija radila, izdinstal je u drugoj posudi luk ubacil je veliku žlicu brašna
dinstao ga da porumeni te dodal žličicu crvene paprike, istresal paradaiz sos dobro
izmiješal i dodal toplu vodu te se primio čišćenja svinjskih nogica. Kad ih je očistil
ubacil je tamo sa lukom da se kuhaju te ocijedio vodu iz graha i nasuo drugu puštajući
ga da se kuha posebno od nogica, ubacil je tri česna bijelog luka u grah kocke i par listova
lovorovog lista. Već je lijepo mirisalo kad se susjeda pojavila na vratima bila je spremljena
eh ti već vrijedan lijepo miriše , iden ja al vratit ću se do ručka smješkajući se rekla je.
Marijan je sjeo nasuo si rakijicu zapalil cigaretu a u mislima mu je bila Katarina, eh gdje
li si da li i ti misliš na mene. Dobro jutro trgao ga je glasić maleni su stajali na vratima sobe
dobro jutro malecki probudili ste se sad će striček da vam pomogne da se obučete i da
se umijemo pa će bit doručak , jeste li mi gladni upitao ih je samo su kimali glavama.
Ugasio je cigaretu pošao sa njima u kupatilo umio je maleckoga dok je stariji to sam obavio
kad su bili obučeni pripremil im je doručak, paštetu kiflice i čaj koji je već bio skuhan
bilo je lijepo gledati kako jedu. Hoćemo li u šetnju upitali su, o da samo da ručak bude skuhan
pa idemo malo u šetnju . jedite vi idem ja da pospremim sobe da bude sve na svom mjestu
dodao je on kontrolirajući grah i dodavajući vodu u nogice. Na brzaka je sredio obadvije sobe
i vratio se, želite li se zasladit hoćete li marmeladu sa puterom na kruh, kimanje glavom.
Bli su doista vrijedni i lijepo su jeli, grah eh grah da je bar sinoć mislil na njega pa ga dao u
vodu prije bi jutros bio kuhan. Sjetio se je ubacio je malo sode bikarbone u grah dolio još vode
te pustio da kuha, Da li bi vas dva volila da vam pustim tv ili ćete da se malo igrate dok grah bude
kuhan. Tv nam pusti jednoglasno su odgovorili , upali im je tv očistil je stol i opral suđe te sjeo
pored njih. Grah je krčkao kao i svinjske nogice prošlo je deset sati kad je bil skoro kuhan, tad
ga je ponovo ocijedio i sastavio sa svinjskim nogicama da se stapaju ukusi bio je zadovoljan.
Još malo pa idemo vani nas troje a gdje idemo upitao ih je , na sladoled jel može na sladoled
naravno da može idemo na sladoled a poslije u šetnju , Da samo ne tako daleko kao juče
trekli su klinci. Kad je grah bio gotov isklopio je štednjak i sa klincima se uputio u šetnju bio je
to novi doživljaj dopadali su mu se ti klinci veseli radoznali , manjeg je nosio u naručju a većeg
vodio za ruku. Sladoleeeeed veselili su se hodajući korzom kad su dobili sladolede savjetovao
ih je da polaku ližu jer bi još mogli da se prehlade, bili su doista slatki dok su poslušno lizali
po malo te sladolede. Šetnja korzom i veseo dječiji smijeh zamislio se je pokušavajući dozvati
slike sebe kad je bio tako mali oteo mu se uzdah , sjeli su u jednu baštu na korzu i naručili sok
još malo pa idemo nazad mamica će da dođe sa posla a i salatu treba da pripremimo i da
postavimo stol da bude sve gotovo. Kad su se vratili u stan prihvatio se pranja salate a klinci
su se igrali u sobi, opranu salatu je stavio u frižider obrisao stol i postavio tanjire na njega te
sjeo da zapali cigaretu. Karmen se pojavila na vratima veselo gledajući pripremljeni stol, nemoj
mi reći da me još i ručak čeka govorila je ljubeći ga. Da ručak je spreman samo još salatu da
začinim , a šta si nam pripremio govorila je otvarajući poklopac kojim je bio pokriven grah.
Mmmmmmmmm već dugo razmišljam da ga napravim a vidim da je po mom ukusu govorila je.
Kako je bilo sa klincima uspio si i ručak da skuhaš, bili su super grah sam skuhao ranije pa smo
išli u šetnju sad se igraju u sobi. Čim je otvorila vrata klinci su joj potrčali u susret pričajući kako
je bilo lijepo u šetnji, na vratima se pojavila i susjeda, ajme fažol mi miriše još od ulaza dole
hajde da kušamo šta si napravil .

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.