Image Hosted by ImageShack.us
Šetnja Trsatom - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

23.02.2010., utorak

Šetnja Trsatom




Čavrljanje sa susjedom bilo je jako zanimljivo bila je puna priča o životu u Rijeci
, o drugom ratu Italijanima a tek viceva prava skirinja je bila. Ispričao joj je u kratkim
crtama svoju životnu štoriju koja nije bila svijetla , zahvalio se na prjatnom druženju
kavici i svemu i pohitao vani da pogleda još na nekim mjestima za posao. Lutao je
gradom cijelo vrijeme uzalud kao da se urotilo nešto protiv njega nigdje da dobije
posao, popodne se vratio u stanovanje namjeravo je malo da odspava. Gazdarica
se baš vratila sa posla umorna je sjedila i pila kavicu. Pozvala ga je da popije kavicu
sa njom što je prihvatio sa zadovoljstvom, umorna sam padam sa nogu a moram još
nešto da skuham govorila mu je pitajući ga da li je imao sreće oko traženja posla. Ništa
od moje sreće lutao sam uzalud još samo u luci nisam bio ali tamo je naporan posao
uzvratila je ona ne bih rekla da je to za tebe. Znate što vi ste umorni a već je prošlo tri
spremite vi klince vodim vas na ručak ako ste za to, idemo vani , idemo vani oduševljeno
su povikali klinci. Malo mi je neugodno rekla je gazdarica ti tražiš posao vjerovatno moraš
da paziš sa novcima, ma svega će bit samo nas neće za ručak će se nači dodao je on uz
osmjeh . Idem samo da se istuširam dok vi spremite klince pa idemo negdje na ručak čuo
sam za neku kafanu kod bosanca na trsatu jesteli za to. Može gore kod njega je jagnjetina
najbolja uzvratila je ona, kad je zašao iz kupatila klinci su bili spremljeni jedan je imao tri a
drugi četiri godine. Mlađeg je marijan uhvatio i nosio a starijeg je ona vodila za ruku, pošli su
ka stanici , ukrcali se na autobus i uskoro izašli na Trsatu . Bila je divota sjediti sa njima
jako se iznenadio tome kako lijepo sjede bez nekih posebnih želja i pitanja , nije bilo mama ja
bi ovo ili ono. Jagnjetina je doista bila odlična klinci su pili sok a njih dvoje crno vino, poslije
ručka su pošli na stari grad , pa kod crkve tako lijep pogled na Rijeku je bio sa starog grada.
Nazad su pošli pješe niz stube ispod njih je bila Rječina a iz dimnjaka tvornice žigica je
kuljao dim, još šetnja korzom i sladoled klinci su bili oduševljeni . Navratili su i u trgovinu jer je
Marijan želio da kupi nešto da može uzet izjutra prije kavice u usta, kupio je i kavu šećer
nije želio da stalno pije njenu kavu a naravno tu su bile i čokolade za klince . Kad su došli nazad
doma klinci su bili umorni od šetnje , umorni ali veseli jedva su čekali da pođu na spavanje
stric hoćemo li i sutra u šetnju upitali su. Hoćemo sutra prije no mama dođe sa posla idemo u
šetnju jer obišao sam sve firme i nisam uspio nać ništa ostat ću do nedjelje pa budemo imali
dosta vremena za šetnju. Kad su klinci legli gazdarica ga je upitala da li je za čašu domaćeg
crnog vina, o da domaće i još k tomu crno može prije spavanja i ja sam se malo umorio jer
sam na nogama cijeli dan. Uz crno vino mu je ispričala svoju životnu priču o tome kako se ona
zaljubila on bio jako lijep dobar no propio se i sa pijanim društvom sletio u rječinu te poginuo
a njoj ostalo da vodi brigu o dvoje male djece. A život okrutan kakav jeste nemaju nikoga svoga
muškarci pokvareni samo bi jednu stvar , samo bi da istresu jaja i ništa više no neću sebi toga
dovoljno mi je jedno iskustvo sa takvima. Ispričao joj je svoju životnu priču sa sjetom se sjećajući
lijpih dana svog djetinjstva do dolaska maćehe. Leila , Leila mu je pala na pamet šta li je bilo sa
njom. Kasno je već a i vi ujutro ustajete rano hoćemo li poč spat upitao ju je, večeras sam tako
raspoložena da mi se ne spava nikako jer neznam kad sam se tako lijepo provela a i moji klinnci
su bili tako veseli. Znaš lijepo da komuniciraš sa svima govorila je, čuj moram ti nešto reći da
me ne bi shvatio pogrešno. Izađem uveče na kolodvor jer žlim svojim klincima da omogućim malo
više ne nudim punog kreveta jer tamo se ne može pronaći onakav muškarac kakvog bih ja
poželila a i ja sam živo biće i ja trebam nježnosti, da li shvataš što želim da ti kažem upitala ga je.
Da shvatam te i divim se tvojoj odlučnosti i hrabrosti da se boriš za njih malo je takvih poput tebe
da odbace sve i uhvate se u koštac sa životom kao ti, nagnuo se prema njoj i nježno naslonio
svoje usne očekujući njenu reakciju gledajući je u oči. Zatreptala je očima uzvraćajući mu cjelov
vrelim i žednim usnama , idemo u sobu prošaptala je spuštajući pogled kao da se zastidila svojih
želja. Podigao joj je glavu gledajući je u oči prošaptao ne stidi se svojih želja jer i ja tebe želim
isto tako kao ti mene, ustao je podigao ju u naručje i ponio ka sobici nježno ju spuštajući na krevet.
Odjeća je poako netajala sa njihovih tijela ljubio ju je tako nježno a njeno sitno tijelo je podrhtavalo
od njegovih dodira, bradavice na njenim malim grudima su štrljile vani dok ih je Marijan hvatao svojim
usnama ona mu je stiskala glavu ka sebi. Kad su njegove usne došle do njenog pupka i kad je jezikom
počeo da prelazi preko njega njeno tijelo je zadrhtalo jače a iz usta se otimali glasni uzdasi dok ga
je rukama stiskala za njegovu podužu kosu. Spušatao se ka njenom malom stomaku nježno klizeći
usnama milujući i mrseći njene stidne dlačice, a kad je nježno razmaknuo njene usmine i prislonio
svoje usne na njenu sokovima oblivenu mačkicu potiskala mu je glavu sve jače uz nju puštajući
sve glasnije uzdahe. Polako joj je zadigao zadnjicu zavlačeći ruku ispod nje i kliznuo u nju tako toplu
i tako poželjnu, ustima je prihvatio njenu bradavicu nježno ju stiskajući a njena zadnjica je počela sve
brže da se kreće. Izvadi ga malo molim te prošaputala je, kad ga je izvadio osjetio je na svom
tijelu štrcanje došla je do vrhunca uz glasne povike. Bilo je to za njega nešto novo, polako je ponovo
kliznuo u nju umirivši se za trenutak i spajajući svoje usne sa njenim, Tako lijeo mi je bilo kao što već
duuugo nije progovorila je. Divan si imaš osjećaj za poslušat partnera kad to on traži., tako dugo nisam
osjetila muškarca u sebi prsti su me zabolili od maženja. Tako te želim prošaputala je a njeno tijelo je
ponovo oživilo ispod njega, stiskala je mišiće oko njegovog nabreklog uda a to mu je tako odgovaralo
da je počeo brže da klizi po njoj. Okrenuo se na leđa a ona se našla na njemu onako sitnog tijela
kao čigra je poigravala na njemu a njene malene ali lijepe sisice su poigravale pri svakom pokretu.
Došli su skupa do vrhunca uz glasne uzdahe sva sreća da dječija soba nije bila uz njihovu jer bi
inače probudili klince sa svojim uzdasima, ležala je na njemu gledajući ga u oči, privukao je njenu glavu
ka sebi prislanjajući svoje usne na njene.

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.