Image Hosted by ImageShack.us
Pranje hlača na vlaku - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

10.02.2010., srijeda

Pranje hlača na vlaku




Marijan je bio nervozan zbog hlača jer nije ponio rezervne samo u odijelu
tamno plavom sa bijelim prugama, hlače su se osušile ali je na njima
ostala velika bijela mrlja. Katarina se smijala gledajući mu hlače, sam si
kriv zašto mi nisi dao mira govorila je grleći ga . Ma ja bih tebe pustio pri
miru al on nije nikako htio da se pomiri sa tim nesreća šupljoglava je i sad
nemirna u gaćama. Idem ja u toalet da pokušam to da operem jer ne mogu
ovakav da se šetam okolo sad bi mu glavu odvrnul najrađe govorio je kroz
smijeh Marijan. Rzagrnuo je zavjese i iznenadio se jer je na vratima kupea
bila naljepnica, kad je izašao vani nasmijao se je jer je na njoj pisalo velikim
slovima rezervirano. E sad sam shvatio šta si ti strpal u žep mislio je na
konduktera, ma lisica si ti Katarina mislio je dok je išao prema toaletu. Ušao
je u odjeljak sa umivaonikom ne u toalet svukao hlače i sa sapunom koji je
bio tamo počeo da pere ali jes kad vrag ima mlade ima ih, zaboravio je da
zaključa vrata a neka ženska ih je otvorila i kad ga je ugledala u gaćicama
vrisnula ijuuuuuuuuuu svašta. Marijan ju je samo pogledao toliko pudera na
jednom mjestu pomislio je, šta je gospođo nije vam se nikad desilo da ste
polili kavu po sebi . Ne bi ja rekla da je kava u pitanju odgovorila je namazana
dama kava se posuši i počisti ne vidi se tako na tamnim hlačama. Nije mu
se raspravljalo sa njom ali gospođa nikako nije želila da zatvori vrata gledala
je njegovo međunožje i gutala knedle . Gospođo imate umivaonik i u wc, u
vidite da perem hlače neprijatno će bit ako netko naiđe može da pomisli svašta
pokušao je na kulturan način da je se riješi. Ja nisam u gaćama mladiću već
vi , da ja sam u gaćama draga gospođo ali šta bi mogao da pomisli slučajni
prolaznik vi pored vrata ja u gaćama . Sigurno ne bi pomislil da smo Boga molili
već da smo se ševili , da bar jesmo sa uzdahom je uzvratila ona. Marijan je
polako isprao hlače i iz vrećke izvukao mantil te ga navukao na sebe vežući
samo pas. Kad je prolazio pored napudrane gospođe njena ruka ga je uhvatila
za međunožje, polako gospođo zar ste zaboravili ono ne poželi nikakve tuđe
stvari .Ma vidi ti njega tu se šeta u gaćama a deset Božijih zapovijedi zna,
Neznam ja ništa gospođo govorio je on hvatajući je za ruku , samo želim da
se udaljim sa hodnika jer ne želim nikakvih neprijatnosti sa kondukterom. Dobro
pustit ću te ako obećaš da ćeš doći u moj kupe u susjednom vagonu rekla je
vidno napaljena gospođa. Evo kad mi se hlače posuše dolazim da vas potražim
uzvratio joj je odvajajući njenu ruku sa svog međunožja. Kad je ušao u kupe
Katarina ga je upitala pa gdje si tako dugo kao da si oprao cijelu garderobu, ne
pitaj me imao sam susret sa jednom napudranom uspaljenom gospođom tako
se upalila da mi je išla na jetre. Na licu je imala pokila pudera a ja sam kriv nisam
zaključao vrata. Pa to je nemoguće kao iz nekog romana skoro si bio silovan
govorila je Katarina smijući se i zavlačeći mu ruku pod mantil, daj molim te nemoj
me još i ti dosta mi je da sam u gaćama u kupeu. Pa ne vidi se ništa imaš mantil na
sebio da imam mantil kraj je Aprila a ja umjesto hlača imam samo mantil na sebi
ispod kog su moje gole noge a u Gorskom kotaru ni juni nije za ktratke hlače.
Baš si mi sladak kad si ljut uzvratila je kroz smijeh, ni kad se sksaš ne pocrveniš
tako jako nisam obraćao pažnju na to ali hajde da probamo skidaj se kroz smijeh
joj je odgovorio. Nema ništa od toga uskoro stižemo u Delnice kad dođemo gore u
vikendicu dobit ćeš koliko želiš , eb ga uvatiš me za jaja i još postavljaš uvjete kad
ću moći da ga stavim nasmijao se je . Nego kako ću ja sa hlačama, ne pitaj već ih
oblači jer će uskoro Delnice , moramo kupit neke namirnice pa ćemo sa taksijem
gore u šumu.

Prorok .


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.