Image Hosted by ImageShack.us
Konačno sami - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

07.02.2010., nedjelja

Konačno sami




Poslije doručka ih je Slavica pozdravila jer je imala obaveze što je Marijan jedva
dočekao, kad je izašla Katarina ga je upitala imam osjećaj da ti se ne dopada baš
Slavica . Doista dobar osjećaj imaš ali nije da mi se ne dopada nego mi smeta ako
baš želiš da znaš, ma nije valjda da si ljubomoran upitala je kroz smijeh . Nije to ono
što ti misliš odgovorio je Marijan, naime ja sam malo osjetljiv kad sam sa nekim želim
da sam sa njim ne trebam publiku ni društvo nikoga. Imam jednu molbu naime sutra je
subota a ti u nedjelju odlaziš za Austriju i ja želim da to vrijeme provedem sa tobom bez
ičijeg prisustva ako može i ako ti to nije teško. Nasmijala se naslonivši glavu na njegovo
rame nježno ga ljubeći u lice, znači ipak si se zaljubio u mene. Ja neznam da li sam se
zaljubio samo draga si mi i želim da mi ovi zadnji skupni trenutci ostanu u sjećanju kao
najljepši trenutci. Naivko moj naravno da će bit onako kako želiš samo ja i ti i nitko drugi
nam ne treba iako nas je pozvala da dođemo sutra do nje ali ako ti ne želiš nek bude po
tvome. Čuj nisam mutav seksa mogu dobit koliko želim ali malo je osoba sa kojim želim
seks u tome je stvar naime niti volim pit svako piće niti seksat sa bilo kim. A samnom
želiš da seksaš upitala je sa smiješkom, ma ti si veliki lopov uzvratio joj je strasno ju ljubeći
i stiskjući se uz nju. Najvažnije je kad se pogledi sretnu i zapale se iskrice uopće nije važan
vanjski izgled to me pali do ludila. A kad su se naši pogledi sreli u kupeu zapalil sam se kao
slama mada sam mislil da malo pauziram sa ženama .E to je znači nije bilo iskri između tebe
i Slavice a ja sam se čudila jer ona je doista seksi i dobar komad, doista je seksi i lijepa je ali
nije moj broj to ti je čudan osjećaj govorio je on skidajući joj kućnu haljinu blag je gurajući ka
masivnom kuhinjskom stolu. Osjetila je njegovu želju te sjela na stol a on klekao i počeo da joj
ljubi list na nozi polako se krećuči ka njenom međunožju polako joj podižući noge pri tome, kad
je došao do međunožja već je bila vlažna a taj miris je golicao njegove nozdrve dovodrći ga
do ludila. Prislonio je usne na njenu vrelu macu i ljubio je tako nježno . Lizao ju je cijelu nije čak
ni dlačice sklanjao sa nje, povremeno bi samo izvadio neku dlačicu koja mu je ušla u usta te
nastavio da je liže dok mu je ona mrsila kose svojim prstima. Želim te unutra jedva razgovjetno
je govorila uđi u mene , jednu nogu joj je spustio dole a drugu ostavio na svom ramenu i ušao
u nju vlažnu i podatnu dog joj je grickao list na nozi a drugom rukom stiskao donji dio njenih usmina.
Uh tako je lijepo na ovaj način govorila je dok je on ulazio u nju, a tek kad joj je drugu ruku stavio na
stomak šetajući po njemu prstima koji su je jedva doticali to je bio vrhunac došla je do vrhunca uz
gasno uzdisanje . Podigao joj je i drugu nogu te ga je ona obuhvatila nogama oko bolova nagnuo se
i ljubio je njene usne, to mi se tako dopada kod tebe progovorila je nakon cjelova. A šta to upitao ju je
pa to da prvo geladaš na zadovoljstvo partnerice pa tek onda na vlastito, znam ako dam da mogu da
tek onda tražim uzvratio joj je on dižući joj noge i sastavljajući ih pri tome počeo ponovo da se pokreće
naprijed nazad vijugajući kao zmija pri tome. Nije trebalo dugo da se smire u slasnom grču to je ono
što seks čini blaženim osjećajem kad se dvije srodne duše sretnu šaputao je on ljubeći je. Vidiš dok
sam se seksal sa Slavicom nisam imao takvog osjećaja , danas ne idemo nigdje ostajemo ovdje
i samo se ljubimo prošaptala je uzvraćajući mu cjelove. Želim te tako ludo, želim svaki trenutak koji
sam proveo sa tobom pohranim u sjećanju kao nešto najljepše što mi se desilo u životu šaputao je
dok joj je cjelivao lice .

Prorok .

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.