Image Hosted by ImageShack.us
Šetnja Maksimirom - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

27.01.2010., srijeda

Šetnja Maksimirom




Nemam ništa protiv da ponovimo rekla je Katarina, meni se tako dopalo
uživala kao sam nikada . Kako je tebi bilo upitala je Marijana, neznam ja
ipak to više volim onako jedan na jedan. Naivko si tako zar ti nije bilo lijepo
o da bilo je ali navika je navika nekak sam slobodniji sa jednom nego sa
dvije partnerice. Kak to misliš upitala je Slavica, tako jer kad se seksam
usredotočim se samo tome da zadovoljim partnericu tad znam da će i ona
da se baš tako trudi . Da se razumijemo obadvije ste lijepe i seksi samo
ja više volim onako, hajde reci mi koja ti je draža upitala je Slavica ? Sad
ideš u skrajnosti ali reći ću ti Katarina mi je draža , znam da je tu još par
dana i vraća se u Austriju a ja idem dalje . Pa i ne moraš baš daleko da
ideš kad Katarina ode samo se preseli kod mene, hvala ti na pozivu ali ja
sam već odlučio idem za Rijeku u nedjelju uveče kad Katarina pođe idem
sa njom na kolodvor. Da se ti nisi zaljubio u Katarinu upitala ga je Slavica
ja sam sentimentalac navežem se na jednu osobu . Znači da si se zaljubio
u nju nastavila je Slavica da ga izaziva, to znači ja ti nisam dovoljno dobra.
Ne radi se o tome rekao sam malo prije obadvije ste lijepe, ali radi se naime
o nečemu sasvim drugome. Rađe se mi spremimo pa idemo malo vani sad
ga je izvukla Katarina, zašto da ne složio se Marijan. Kad su izašli vani bio je
Katarina ga je odmah uhvatila ispod ruke nježno joj je ruku stisnuo ka sebi
Slavica se nasmijala hvatajući ga ispod druge ruke. Sa Slavicinim autom su se
uputili ka Maksimiru, lijepo je bilo šetati Maksimirskom šumom a Marijan se je
držao katarine kao pijan plota. Već je padala veče kad su ušli u lijepo uređen
riblji restoran, Slavica se uputila do toaleta a Katarina obratila marijanu. Daj
opusti se malo napet si osjetim to na tebi, sve ti osjetiš zar ne dodao je stišćući
joj ruku i ljubeći je u obraz. Hajde golubići ima vremana cijela noć da se mazite
malo zajedljivo je primijetila, sad idem ja u toalet pa možeš ti malo da se maziš
nasmijala se Katarina. Sam je rekao da si mu draža dodala je Slavica, čuj ja sam
samo bio iskren a nisam želio tebe da povrijedim naime ne volim mutit mogao sam
reći teško mi se odlučit ali nije to za mene. Znam samo se šalim dopadaš mi se
doista tako iskren i naivan, to me se posebno dopada kod tebe promrsila mu je kosu
ljubeći ga u obraz. Uh šta mi radiš želiš li da se rastopim ovdje, znaš šta svi muškarci
izigravaju muškarčine no po nekad treba da imaju i dušu tako kao ti . halo nećeš valjda
sad da mi ga preotmeš govorila je Katarina sjedajući za stol.

Prorok

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.