Image Hosted by ImageShack.us
Treba to ponoviti - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

25.01.2010., ponedjeljak

Treba to ponoviti




Podigao je Slavici lijevu nogu visoko obkoračivši joj lijevu kliznuo u nju
što je izazvalo njen vrisak , tad je bila najuža i osjetila je svaki milimetar
u sebi. još kad je Katarina namjestila svoju macu na njene usne čulo se
samo njenj stenjanje .Kad joj se približavao vrhunac odgurnula je Katarinu
i uz vrisak se umirila, kad je došla k sebi pogledala je Marijana govoreći mu
neznam šta je ovo primala sam u sebe i veće komade ali ovo je nešto što
još nisam doživila. Marijan je ustao polako grleći Katarinu i šapućući joj na
uho, ovo sam sačuvao za tebe . Sjeo je i privukao ju da sjedne na njega ona
vlažna i topla tako mu poznata klizila je po njemu tako nježno vlažeći ga sa
svojim sokovima. Daj mi ga onako kao njoj prošaputala je ustajući te legla
na leđa, kad joj je podigao ngu iušao u nju oteo joj se glasan uzdah. Daj mi
svoju macu govorila je Slavici isprekidano želim taj njen miris da osjetim
Marijan se je uvijao kao zmija ulazeći u nju a do vrhunca su došli zajedno.
Kad su ležali jedno pored drugog poslije upitala ga je kako zadržavaš kad
ti dođe orgazam, jednostavno uz osmjeh je rekaopomislim na nešto drugo.
Znaš šta mi se dopada kod tebe , neznam daš šapni mi odvratio je. Dopada
i se to da si pažljiv i da želiš zadovoljit partnericu , mislim da ti nije samo do
toga da se ti zadovoljiš. Volim seks a dobar seks je ako znaš da moraš da
pružiš da bi mogao da dobiješ. Idemose istuširat pa budemo kavicu popili
idite vas dvije pod tuš rekao im je a ja idem skuhat kavicu, naravno da su se
složile sa tim i odlepršale u kupatilo. Marijan je stavio vodu za kavu i nalio si
rakiju te pijuckao uz cigaretu, zasuo je kavicu a njih nije bilo još iz kupatila zar
vam nije dosta promrmljao je i uputio se u kupatilo. Njih dvije su sjedile na
kadi već tuširane i u kćnim haljinama, kavica je na stolu sad ću ja na brzaka
da se istuširam. Samo se ti tuširaj pa idemo skupa govorile su , mi te budemo
posmatrale dok se tuširaš. Hej polako to radi nigdje se ne žuri dodala je Slavica
kavica se bude ohladila a ja budem proključal ak vas ovako budem gledal još
malo. Izašao je iz kade a one su ga umotale u ručnik sušeći ga, sad uzmi samo
kućni ogrtač ne treba ti ništa drugo govorila je Katarina. Pijuckali su kavicu a uz
nju su njih dvije pile šeri pogledavajući jedna drugu dok su im uglovi usana kao
nedužno se razvlačili u osmjeh. Katarina hajde reci mi kako ti je bilo mazit se sa
Slavicom, čuj čitala sam o tome a i gledala filmove tako me znalo uzbudit da sam
morala da se zadovoljavam sama. Bilo je božanstveno muškarac zna biti nježan
ali nikada kao žena a tek kad sam joj lizala macu to je bilo nešto najljepše. Ja sam
uživao posmatrajući vas doista dvije tako seksi ženske kad im se grudi sastaju jedne
uz druge palilo me tako jako. Imamo vremena pred nama je cijela noć nasmijala se
Slavica ovo što sam danas doživila treba da se ponovi šteta bi bilo ne ponoviti to.

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.