Image Hosted by ImageShack.us
Dodiri dviju ruža - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

24.01.2010., nedjelja

Dodiri dviju ruža





Bilo je zanimljivo posmatrati njih dvije dok su se vrtile jedna pored druge
kao da je elektricitet bio u zdraku, svaki tren su se muvale jedna pored
druge. Za vrijeme objeda su im se ruke često dodirivale a pogledi su im
bili nježni kao svila, vino je činilo svoje ka bi nazdravile i popile usne bi im
se dodirivale. Konačno je objed bio gotov pa su se preselili u dnevnu sobu
uz desert i kavicu , tu je bilo i glazbe onako tihe samo za uvce i dušu .
Uh tako sam se najela da su mi hlaće uske i žuljaju me govorila je Slavica
sad ću ja da ti dam nešto rekla je Katarina vadeći iz ormara kućni ogrtač.
Stavila je ogrtač na naslon fotelje otkapčajući joj gumbe na bluzi polako
uživajući u tome, kad joj je raskopčala bluzu počela je da joj ljubi grudi
koje su bljesnule u svojoj bjeljini. Uhvatila ju je za ruke a kad je ona ustala
otkopčala joj je hlače potežući ih naniže ljubila joj je popak klizeći polako ka
njenim gaćicama. Samo je iskoračila iz hlača te se spustila na koljena
povlačeći i Katarinu sa sobom, odvezala je njenu kućnu haljinu koja je spala
sa nje a ispod nje nije imala ništa. pošto je i ona svukla ostatak sa sebe našle
su se na debelom tepihu milujući se , u stvari više rečeno šetale su prstima
jedna drugoj po tijelu . Znale su gdje je najslađi dodir a Marijan ih je posmatrao
dok mu je krv navirala venama, uživao je gledajući dva ženska tijela koja su
se uvijala od nježnih dodira. Nije više mogao da izdrži da bude samo posmatrač
ustao je svlačeči se polako, nije žurio sa tim jer je želio da ih pusti da dođu do
vrhunca. Kad su s one umirile sjele su a Marijan im je ponudio čaše sa šeriem
pile su polako gledajući se. Nisam znala da to može da bude tako lijepo sa
ženom progovorila je Slavica, to sam već duže vrijeme želila da uradim sa tobom
mačkice uz smijeh je rekla Katarina . Sad mi samo reci da je ovo bila tvoja zamisao
govorila je upitno je gledajući, da želila sam da osjetim tvoje usne i miris tvoje mace
ali nisam znala kako da te navedem na to. Kad bi samo znala da sam iste želje i ja
imala ali nikad nisam došla u situaciju da to i ostvarim. Iskoristila si Marijana da me
navede na to, okrenula se prema njemu ljubeći ga i povlačeći ga na sebe. Našao s
na tepihu između njih dvije dok su ga doticale njihove grudi sa nabreklim bradavicama.

Prorok


Prorok

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.