Image Hosted by ImageShack.us
Posebna Katarinina želja - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

22.01.2010., petak

Posebna Katarinina želja




Pođimo rađe u sobu prošaptaputala mu je na uho, želim te u postelji
slatki moj naivko. Obrisala se a on ju je posmatrao brišući se , bila je
tako poželjna i znala je to jako dobro. Gledao je njeno tielo i dok je išla
ispred njega, nije bilo sala na njoj a koraci su joj bili graciozni. Večeras
te želim tako jako šaputala je povlačeči ga na postelju, njen miris ne
ništa se ne može usporediti sa mirisom žene. Ljubio ju je, ne ljubio već
upijao usnama svaki dio njenog tijela. Samo njihovi šapati i uzdasi su se
čuli dok su se tijela preplitala u zagrljajima i milovanju. Dok joj on je ljubio
ušnu školju njeno tijelo je podrhtavalo kao list na vjetru, a ona mu je svojim
prstima prelazila niz kičmu kao da je dirala svaki živac na njemu. Tako jako
te želim šaputao je drhtavim glasom spuštajući usne ka njenom međunožju.
Ljubio je njenu nutrinu prelazeći prstima po rubovima njenih guzića nježno
dok je ona uz trzaje tijela i uzdah dolazila do vrhunca . Uđi molim te tihoje
prošaptala povlačeći mu glavu sa svoje mace i dok je ulazio u nju tražila je
njegove usne . Bile su meke i sočne podatne a tako nježne , noć je naša
šaputala je grickajući mu uho. Ležali su jedno uz drugo nježno prelazeći
prstima jedno drugom po koži, hajde reci mi šta misliš o meni upitala ga je
Šta bih mislio divna si žena zar ne vidiš u mojim očima, opijen sam tvojom
ljepotom tvojim dodirima i cjelovima. Jednostavnim riječnikom rečeno ti si za
mene savršena žena, malo mi laskaš ali oprostit ću ti govorila je smješkajući
se . Kad sutra Slavica dođe nemoj da me razočaraš, nije mi do toga ja želim
tebe samo i nikoga drugoga. Ti kao da si se zaljubio u mene naivko moj, samo
jednom sam vodio ljubav sa dvije žene i to iz osvete a ne zbog neke želje jer
nisam ja jebač na baterije volim solo igrice. Hajde pričaj mi o tome volila bih to
poslušat, molim te ostavimo to tamo gdje je ne volim o tome. Hoćeš reći da se
nećeš nikada pohvalit o ovome što se dešava sa nama, nisam osoba koja voli
da se hvališe to ostaje samo u meni kao moje uspomene. Čuj onda sutra kad
Slavica dođe učini to meni za volju, ček u čemu je stvar upitao ju je , Kad ne ide
drugačije reći ću ti uzbudim se na pomisao da vas gledam . Kad sam bila klinka
gledala sam jednu susjedu dok je seksala uh kako me pali pomisao na to a želim
da nešto probam , nešto što već dugo želim. Gledao ju je upitno, želim pokušat
vodit ljubav sa ženom i to mi je jedinstvena prilika za to. Hajde obećaj mi da ćeš
mi ispunit tu želju, doista želiš da vodiš ljubav sa njom. Da kad god sam bila sa
njom u društvu tako sam bila uzbuđena ali to sebi nisam želila da priznam do sada.
Prebacila je nogu preko njega sjela pomijerajući guzu šapćući obećaj mi to molim
te, tijelo joj je podrhtavalo na njemu osjetio je da je došla do vrhunca. To pa je bio
ekspresno zar ne upitao ju je , aaaaaaaaah tako me nadraži sama pomisao na to
da vodim ljubav sa njom. Zamijenjali supoložaj a njemu su pred očima zaplesale
slike njih dvije dok vode ljubav došao je do konca skoro vrišteći .

Prorok .


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.