Image Hosted by ImageShack.us
Kod Slavice - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

21.01.2010., četvrtak

Kod Slavice




Marijan je izdinstao luk dodao piletinu da se pirja , nakon toga mrkvu i kad je
zavrela ubacio je grašak, dodao je dvije kocke za juhu umjesto soli i grašak
stavio vodu zašpagete posolio i dao par kapi ulja . Očistio je zelenu salatu
natičio rakijicu i zapalio cigaretu, njih dvije su pričale i sesmijale kao šiparice.
Marijan je pronašao tanjire servirao ih, u praznu teglu je stavio veliku žlicu
brašna kečapa i dolio vodu zatvorio i dobro promućkao da ne bude grudica
te istresao na piletinu miješajući. Stavio je špagete u vodu koja je već kuhala
na štednjaku mijšajući da se ne prime za dno , začinio salatu i kušao umak
malo kisel je od kečapa pa je dodao žlicušećera promiješao i mljacnuo bilo
je ok. Špagete je kušao baš jer nije volio raskuhane, ocijedio i pozvao ih da
sjednu za stol. Mmm moglo bi da prođe govorila je domaćica, a vino nisi dao
upitala ga je . Izvinite toliko se ne snalazim kod vas, ustala je i donijela crno vino
te čaše i natočila ga. Moram ti priznat da je ukusno al reci mi gdje si ovo naučio
moj ćaća je vrstan kulinar jer radio je kod svećenika , a za vrijeme drugog rata
bio u Sremu. Po nešto sam pokupio od Mađarica u Novom Sadu i one su vrsne
kuharice jako mi se dopada njihova kuhinja. Uh oni vole pekuće a ja ne volim
imam suvih ljutih paprika ako želiš reci, zamolio bih te ako ti nije teško rekao je.
Poslije ručka je pokupio suđe i stavio vodu za kavicu, trebala bih još da te testiram
u spavaćoj sobi pa bih te možda i posudila od Katarine. Ja sam mlad zelen i
neukusan, ups neiskusan ne bi imali koristi od mene i trebate nešto iskusnije
uz osmjeh je odgovorio Marijan. Da ti bi se još prodao kao nevin al ne ide to tako
vidi ti se u očima šta si ti a oči ne lažu. Kad je kavica došla na stol domaćica se
izgubila po slatko i uskoro došla sa kutijom rahatlokuma govoreći da samo još to
nedostaje . Atmosfera je bila super pričali su se vicevi smijeha je bilo u izobilju
kad se oglasilo zvono na vratima, samo trenutak rekla je domaćica i izgubila se.
Marijane ona bi tebe potrošila šta veliš na to, čuj nemoj kvarit ovo par dana koje
je pred nama želim ga provest sa tobom i jedva čekam da se vratimo kod tebe.
Začuli su se glasovi domaćica je dolazila sa susjedom praveći grimasu iza njenih
leđa, sjedite susjeda evo i kavice još ima govorila je . Susjeda je pričala kao navijena
baš je bila kao radiostanica , sve tračeve je znala. Čuj imam još nekih obaveza ali
vidimo se mi govorila je Katarina ustajući, navrati malo kod mene ovih dana dok
sam tu.Ispratila ih je do vrata mrmljajući na susjedu a Marijan joj se zahvalio na
prijatnom društvu. Doći ću ja do vas sutra nadam se da nas neće nitko ometat
tamo kod tebe , idemo u trgovinu da nabavim nešto za sutra rekla je katarina dok
su silazili niz stepenice. Kad su došli taksijem do njenog doma več je bila veče
imali su pune ruke stvari koje je ona kupila u trgovini. Sutra ću nam napravit nešto
posebno govorila je još ujutro trebamo poć na plac do kumica. Čuj šta kažeš kako
ti se dopada Slavica, super osoba veseljak šarmantna ženska . I ti je e bi potrošio
daj reci mi iskreno, ovako da sam je upoznao pod drugim okolnostima ne bih niti
mislil da li bi ali ovo je drugo. E moj naivko život je samo jedan treba ga živjeti dok
traje, baš me pitala da li bi joj te posudila malo. Uj hajde da mi skratimo priču bolje
da iskoristimo jedan dio tog života govorio joj je ljubeći je. Naravno da nije trebalo
mnogo riječi iz kupatila se ubrzo začuo šum vode i njihovo uzdisanje .

Prorok .


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.