Image Hosted by ImageShack.us
Kod prijateljice - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

20.01.2010., srijeda

Kod prijateljice




Ležali su jedno pored drugog njena glava je bila na njegovim grudima a njen
pogled je govorio sve, prstima mu je prelazila preko usana. Tiho si upitala ga
je, da tiho sam ne želim pokvart taj trenutak žeio bih da potraje što duže da
ostane u sjećanju ovo jutro mi je posebno. Prevrnula se na leđa a on se okrenuo
na bok prelazio je prstima preko njenog lica ljubeći je a ona muje uzvraćala prolazeći
prstima kroz njegovu kosu. Tako si pažljiv i nježan a to je tako rijetko kod muškaraca,
svi koje sam upoznala volili su da izigravaju velike muškarčine ali nisu bili svjesni
toga da konac djelo krasi . Jako mi se dopada da si tako nježan i poslije odnosa ,
idemo se istuširat pa malo u grad trebam posjetit neke prijateljice . Poslije tuširanja
su se obukli i ona je nazvala taksi koji je uskoro došao, sjeli su pozadi i držali se za
ruke baš kao klinci dok ih je taksist gledao u retrovizoru i smješkao se. Kad su izašli
iz taksija uhvatila ga je ispod ruke gledjući njegovu reakciju a on je samo stisnnuo
njenu ruku uz sebe , najrađe bih te cijelu takvu stavio u njedra šapnu joj je.Prolazili su
uz izloge zastajkivali smijali se dok su ih bakice gledale kao da su pali sa marsa jer
razlika u godinama je bila očita no oni se nisu uopće obraćali na to. E stigli smo to je tu,
to mi je prijateljica iz srednje škole dopašće ti se jako je prijatna i veliki veseljak, kad
su se popeli na kat i i pozvonili vrata im su se otvorila a na njima je bila namijana ženska
u kućnoj haljini sa širokim osmjehom na licu. Pozdravila se sa Katarinom i izljubila
pružila je ruku Marijanu smješkajući ju upitala, interesuje me gdje si našla ovo mlado
meso. Hajde sjedite sad će kavica da bude skuhana, posluži se pićem znaš gdje je dok
ja skuham kavicu. Katarina je našla viski nasula sebi ali rakije nije bilo, nema veze naspi i
meni viski popit ću ga . O ne ako dečko ne pije viski naći ćemo mi nešto za njega, šta pije
reci mi . Pije rakiju odgovorila je Katarina, šta je tebi maca popapala jezik pa ne možeš
sam reći. Ne gospođo inače se malo zbunim kad sam u društvu lijepe žene a sad sam u
društvu dvije lijepe žene pa ne mogu da se snađem odgovorio je uz smiješak. Ma vidim
ja kako si ti zbunjen baš ti je slatka ta zbunjenost dodala je ona vadeći flašu rakije, obvo je
rakija za posebne prilike a sad je baš posebna prilika dodala je sipajući je. škrt si
na riječima ali na komplimentima nisi. Hajde sa mi reci gdje si pokupila ovog anđela
i ne pričaj mi bajke, upoznali smo se na vlaku on je putovao iz Graca . Koliko ostaješ
sada upitala ju je, ostajem ovaj tjedan možda čak da ostanem i za vikend ne vraća mi
se odmah sad bih volila da ostanem malo duže no vidit ćemo. Znači da si našla dobar
razlog da produžiš boravak ovdje, onaj idiot me više puta pitao za tebe . Bio je kod
mene ali dobio je što je tražio, nisi ga valjda polila vodom pitala je smijući se. Kad joj
je Katarina ispričala šta se desilo nije mogla da vjeruje sa nevjericom je gledala Marijana
otvorenih usta. Zatvori usta moglo bi ti štogod upasti unutra, nemam ništa protiv ako bi
bio pravi komad. Nego vesela si ti meni izgleda da je tebi upao komad jutros, o da ne
mogu da se žalim dodala je Katarina. Nego hajde jesil već smislila šta da praviš za
ručak ništa nismo jeli, na brzaka će bit gotovo idemo u kuhinju da možemo pričat .
Ti znaš da nisam baš velika ljubiteljica kuhanja , ako daš pusu Marijanu on će nam nešto
lijepo pripremit da s mi ispričamo odgovorila je Katarina. Daj molim te još samo reci da
je i tu maistor, daj ne pretjeravaj, Marijan je ćutao . Daj ti njemu pokaži šta imaš pa ćeš da
vidiš, dobro imam jedno mlado pile kupila sam ga kod kumica, imam ja tu svega dođi da
pogledaš. Imate li špagete, kečap brašno i nekih začina upitao je . Ima začina koliko želiš
tamo su ti u tim staklenkama svega, Uzeo je pile očistio i odvojio meso od kosti isjeckao
luk otvorio konzervu graška , očistio mrkvu i sitno na kocke ju izrezao.

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.