Image Hosted by ImageShack.us
Nezvani gost - _Prorok_ - Blog.hr

_Prorok_

17.01.2010., nedjelja

Nezvani gost




Jeli su kad je zvono na vratima zazvonilo, mora da je moja dobra susjeda
rekla je i ustala od stola te otvorila vrata, Bila je odgurnuta a na vratma je
stajao jedan gorostas. Tako kurvo jedna sad ću da te pitam, muž prostrijelila
je Marijana misao. Nisam ti dobar više kao ljubavnik pa si me zamijenila mlađim
govorio je nogom zatvarajući vrata, nisam ti više dobar ljubavnik, ne to nije muž
ali slaba utjeha Marijan se sledio od njegova pogleda. Došljak ju je naglo uhvatio
za kućnu haljinu i strgao ju sa nje, pogledao je prema Marijanu ignorantski jer je
vidio da se on skamenio. Dograbio ju je za kose gurajući je prema stolu sjedi to
lijepo miriše govorio je uzimajući tanjur ispred Marijana i počeo da jede, Katarina
je bila sva blijeda kao i Marijan. Takvog si našla pogledaj ga usral se je govorio je
unoseći joj se u lice, dok ju je tako oholo gledao Marijan je neprimjetno dohvatio
slanik koji je bio blizu njega i kad se on okrenuo prema njemu smijući se kao lud
istresao mu sol i popar u lice. Imao je širom otvorena usta a i oči i počeo da vrišti
hvatajući se za oči a Marijan je dohvatio veliku tavu od rosfraja u kojoj je Katarina
pripremila piletinu u umaku a imala je tako debelo dno i opalio ga po blentari. Samo
se svalio sa stolice i ležao kao klada a umak iz tave se razletio okolo, šta ćemo sad
uplašila se ona a i Marijan se uplašio da ga je prejako odalamio. Nesigurnim korakom
je ustao dohvatio bokal natočio vodu i istresao na njega, ma je nije to kao u filmu ni
makao se nije. Drhtavom rukom mu opipao bilo na vratu i osjetio da radi ali tako slabo
dobro je živ je rekao je pretresao ga je da se uvjeri da nema neko oružje i kad se uvjerio
da nema prodrmao ga je, počeo je da trepće a Marijan skočio te ponovo uhvatio za tavu.
Čuj majmune rekao mu je Marijan sad polako ustani ali ako napraviš i jedan pokret prema
meni tad ću da te odalamim i pošaljem na drugi svijet. Začudio je sam sebe nije nikad
smatrao da je sposoban za to, tip je najprije ustao na koljena gledajući Marijana nejasnim
pogledom nesigurno ustao na noge te teturajući pošao na vrata prijeteći a Marijan išao za
njim. Čuj idiote jesil ti čuo onu narodnu boj ne bije svijetlo oružje, zapamti da za tebe uvijek
imam iznenađenje nešto slično popru i soli samo učinkovitije a ako se još samo jednom
približiš Katarini a ona to ne bude želila bolje ti je da se zavučeš u mišiju rupu. Mamu ti
jebem ti si lud mogao si me ubit sa tom tavom govorio je sa vrata, ne bi te bilo šteta jer si
obično govno ako žena ne želi nekoga ima na to pravo to zapamti i gubi se pa gledaj da mi
nikad više ne staneš na put. Kad je izašao Marijan je zaključao vrata za njim i uputio se ka
kuhinji, katarina je još sjedila na stolici blijeda kao krpa, ponovo zvono na vratima. Marijan je
na zidu hodnika još prije primijetio nešto kao sablju a nije znao da je to katana koju je kao
suvenir iz Japana donio Katarinin muž. Dohvatio je to sa zida i otvorio vrata , pred njim je bila
ženska . Odahnuo je , dobar dan pozdravila je ona ulazeći ka kuhinji a Marijan za njom.
Šta se desilo uzviknula je pozdravljajući sa sa Katarinom. Vidila sam onu budalu bio je mokar
pa sam pomislila da se nešto desilo, zahvaljujući Bogu i Marijanu nije ništa govorila je Katarina
zagrćući se sa kućnom haljinom. Daj molim te skuhaj nam kavu a poslije ću te zamolit da mi
počistiš to jer nisam sposobna od stresa sva drhtim. Marijan je zapalio cigaretu a ruke su mu
se tresle iako je to pokušavao da sakrije, kava je došla na stol i dok je prinosio šalicu ustima
vidilo se da se ruke tresu. Šta ste se ustrašili toliko sve je prošlo sve je iza vas govorila je
eh gospođo kad je uletio u kuću onakav grmalj ja sam se sledio, prvo sam pomislio muž no
shvatio sam ubrzo da nije muž . Kad je strgao kućnu haljinu sa nje mislio sam sad će još da je
zlostavlja a nisam se mogao pomjerit sa mjesta, no kad je bahato sjeo za stol i počeo da se
proserava nad njom nešto je puklo i dohvatio sam slanik kad je nju gledao te kad se okrenuo
prema meni sasuo mu poper i sol u otvorena usta i oči i dok je trljao oči opalio ga tom tavom
po blentari. Poslije sam se usrao od straha da sam budalu ubio no Bogu hvala da nisam jer
ne bih želio nikakvih problema a i Katarina je mogla imat problema jer bi muž saznao za sve.
Katarina mu se osmjehnula govoreći ne trebaš se sekirat za mog muža on je zlatan muž
popili su kavu a gospođa se prihvatila čišćenja . Kataina i Marijan su se obukli a ona mu je
prišla zagrlila ga i poljubila govoreći hvala ti doista si poseban, čak si mislio na mene da ne bih
imala problema sa mužem. Ne sekiraj se ja sa mužem imam poseban odnos,
naime bolestan je i nije više seksualno aktivan a nije ni ljubomoran zna da povremeno imam
nekoga. Pošli su u dnevnu sobu a ona im je nasula piće i pozvala susjedu da im se pridruži .

Prorok .

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.